Вам буде чим зайнятися, поки смажиться шашлик.

1. Крокодил

Учасники діляться на дві команди. Перша команда викликає гравця другої. Людині загадується слово, яке потрібно показати виключно за допомогою міміки і жестів, не кажучи нічого.

На відгадування дається обмежений час, наприклад хвилина. Далі все повторюється з гравцем іншої команди.

У більш складному варіанті «Крокодила» загадується фраза. Наприклад, цитата з відомої пісні або рядочки, прислів’я, приказка і так далі.

2. Капелюх

У грі беруть участь дві команди, в яких має бути однакова кількість гравців. Кожен учасник пише на картках (невеликих листочках) 5-6 слів (по одному слову на листочку). Потім картки складають в капелюх.

Перший гравець витягує з капелюха картку і по сигналу починає пояснювати одному з гравців написане на ній слово. Не можна згадувати однокореневі і співзвучні слова, можна використовувати метафори, синоніми, абстрактні пояснення. Завдання другого гравця – висловлювати свої версії і встигнути вгадати слово за 20 або 30 секунд. Якщо вийшло – картка залишається у команди, не вийшло – кладеться назад в капелюх.

Потім слово таким же чином відгадують гравці другої команди, і так до тих пір, поки капелюх не спорожніє. Перемагає команда, у якої збереться найбільше карток.

3. Що він робить?

Це своєрідна варіація «Капелюха». Гравці діляться на команди. Кожен з них пише на листочку якусь агресивну дію, наприклад: замінити підгузок, перевернути млинці, покататися на колесі огляду, скласти іспит, станцювати в фан-зоні на рок-концерті і так далі.

Гравець витягує завдання і намагається мовчки, тільки жестами та мімікою, показати цю дію товаришеві по команді.

Решта правил такі ж, як і в «Капелюха»: перемагає команда, де самі артистичні і догадливі гравці, які набрали більшу кількість карток.

4. Контакт

Один з гравців призначається ведучим. Він загадує слово – загальне іменник в називному відмінку і однині – і називає його першу букву. Решта гравців можуть задавати ведучому навідні запитання, маючи на увазі конкретне слово.

Наприклад, загадане слово «корова». Гравець згадує слово на букву «к» і запитує ведучого: «Це не місце, яке дуже люблять діти?» (Карусель). Якщо хтось здогадався, що мається на увазі, він говорить: «Контакт!» обидва гравці рахують до десяти і хором називають слово. Якщо обидва назвали «карусель», ведучий відкриває другу букву «о». Якщо другий гравець помилився і сказав, наприклад, «кораблик», всі думають далі.

Завдання ведучого – якомога швидше зрозуміти, що це за слово загадав гравець, і назвати його, поки «контактують» учасники рахують до десяти ( «Ні, це не карусель»). Якщо він встигає, друга буква не відкривається.

Гра триває, поки хтось не відгадає загадане слово. В цьому випадку переможець стає ведучим.

Також буде цікаво:   25 правдивих фактів про людську психологію, які повинен знати кожен

5. Відповідай за 5 секунд

Учасники діляться на дві команди. Кожна придумує музичне завдання і викликає гравця суперників. Наприклад: назви три стилі року; трьох героїв мюзиклів; три пісні, які добре слухати в пробці; три асоціації зі словом «радіо» або «ритм»; три музичних професії; три предмети, які є на сцені під час виступу, і так далі. Гравець повинен встигнути відповісти протягом п’яти секунд.

Завдання можна змінювати: видавати не музичні, а, наприклад, спортивні, географічні, природні або навіть краєзнавчі завдання.

6. Данетки

Гра з дуже простими правилами. Ведучий загадує якусь ситуацію і коротко її описує. Наприклад: «Людина вистрибнула з літака, але вижила. Як це сталося?» Гравці можуть ставити запитання, на які ведучий може відповідати тільки «так» або «ні». наприклад:

– Він впав в океан?
– Ні.
– Він був з парашутом?
– Ні.
– Його врятував в повітрі інший парашутист?
– Ні.
– Людина була в рухомому літаку?
– Ні.
– Літак стояв на землі?
– Так.

Ситуації можна придумувати будь-якої складності. Головне, щоб вони мали хоч якусь логіку. Той, хто розгадав ситуацію, стає ведучим.

7. Хто я?

Кожен гравець пише на невеликому листочку ім’я популярного героя або назву предмета. Після цього листки перемішуються і роздаються всім учасникам. Вони не дивлячись приліплюють їх собі на лоб.

Гравці сідають в коло. Кожен з них може задавати питання. Наприклад: «Я людина?», «Я з величезними ногами?», «Я зелений?». Після того як буде отримана відповідь «ні», право задавати питання переходить до наступного гравця за годинниковою стрілкою.

Це гра на вибування: хто вгадав, що він табуретка або Шерлок, виходить з кола. Все триває до тих пір, поки не залишиться єдиний, хто не зможе відгадати, що ж за напис у нього на лобі.

8. Твістер

Одночасно в твістер можуть грати три або чотири людини, ігри на двох у цьому випадку не підійдуть. Для гри потрібен інвентар – біле поле з колами зеленого, жовтого, синього і червоного кольору, розташованими по шість в чотири ряди. Плюс плоска рулетка, розділена на чотири сектори: кожен з них відповідає певній руці або нозі і ділиться ще на секції чотирьох кольорів. Ведучий розкручує стрілку і повідомляє, на який сектор і яку саме руку або ногу повинен переставити гравець.

Поле для твістера можна зробити самостійно на траві за допомогою картонної коробки, в дні якої вирізаний круг, і аерозольні фарби чотирьох кольорів. А рулетку замінити картками з написами «права нога», «ліва рука», «червоний», «синій» і так далі, які ведучий витягує з капелюха або коробки.