Перший та основний крок на шляху вибору меблів – чітко усвідомити необхідність їх придбання та встановлення в домі. Не має значення це мають бути комп’ютерні столи чи ліжко в спальню – необхідно усвідомити необхідність придбання цього товару. Так, це звучить банально, але в цього етапі важливе завдання – зробити собі вибір психологічно, запобігти майбутньому конфлікту інтересів.

Наприклад, якщо вам важлива краса навколишніх речей, передбачуваний термін використання не має значення. Купуючи тимчасову, прохідну річ, ви вмовляєте себе, що можна б і заощадити, витрачаєте час і сили, вибираючи економваріант, а потім все-таки купуєте дорожче – те, до чого лежить душа. Усвідомлюючи таку свою особливість «на березі», можна заощадити – тільки не гроші, а час, відразу вибираючи серцем. Або швидко прийняти рішення відкласти покупку, розуміючи, що зараз грошей на те, що подобається, не вистачає.

Функціональність і розміри

Самий зрозумілий етап – визначення технічних параметрів. Наприклад, диван. Модель: прямий, кутовий, напівкруглий? Габаритні розміри? Спальне місце: чи потрібно, гостьове або для щоденного сну? Який механізм підходить: чи є місце для розкладання вперед або тільки книжкою? Чи потрібні ящики або короб для зберігання постільної білизни? Чи потрібна антивандальна оббивка (водовідштовхувальні тканини, «антикіготь»)? В результаті виходить готовий список критеріїв пошуку для походу в магазин як онлайн, так і офлайн. Справа за малим – визначитися, як цей набір функцій повинен виглядати.

Необхідно чітко усвідомлювати, що на цьому етапі вибору не завжди буде можливість зупинити свій вибір на конкретній моделі, адже вона може відхилятись за своїми габаритами в ту чи іншу сторону.

Саме тому обираючи меблі за цим критерієм, обов’язково для себе майте певний запас відхилень в ту чи іншу сторону.

Дизайн і зовнішній вигляд

Найважливіша частина роботи інтер’єрного дизайнера – як раз відповісти на питання «як повинні виглядати меблі». Якщо ви наймаєте фахівця, в результаті ви отримуєте точний список покупок з артикулами конкретних виробників або конкретними параметрами (конструкція, розміри, матеріал, колір, декор) для замовлення. А ось що робити, якщо фахівця немає і вибирати доводиться самостійно? Потрібно з’ясувати, що подобається.

Найпростіший спосіб – перегляд картинок в Інтернеті. Більш складний напрямок – озброїтись терпінням та проїхатись магазинами, щоб підшукати для себе підходящий варіант.

Також буде цікаво:   Мужской шампунь: как выбрать