Українська платформа «Дія.Освіта» запустила свій національний проект, який надає доступ до сотень освітніх серіалів, навчальних підкастів та вебінарів. Експерти на цій платформі діляться своїми знаннями про найпопулярніші професії. Це допоможе людям швидше освоїти нову спеціалізацію, отримати сертифікат про успішне проходження навчання та знайти вакансію у своєму регіоні.

Після реєстрації на платформі «Дія.Освіта» користувачам пропонується пройти тест, який допоможе їм визначитися з напрямом освіти та отримати рекомендації щодо професій, які найкраще підходять саме їм. Після цього можна розпочати навчання, виконувати симуляції реальних кейсів, які дозволяють перевірити власні навички, і отримати сертифікат після успішного завершення курсу. Крім того, користувачі можуть знайти роботу, використовуючи можливості, які надає платформа.

На платформі «Дія.Освіта» також існує можливість створити персоналізований освітній серіал. Для цього необхідно вибрати категорії, які цікавлять користувача, від штучного інтелекту до створення контенту. Система автоматично складає унікальний навчальний план, який враховує особисті потреби та інтереси кожного користувача.

Михайло Федоров, глава команди «Дія», відзначив: «Мільйони українців покинули свої домівки, закрили бізнес або змінили роботу. Згідно з офіційними даними, в Україні зареєстровано майже 5 мільйонів вимушених переселенців, а за міжнародними оцінками їх кількість становить близько 7 мільйонів осіб. Багатьом з них потрібна підтримка в інтеграції до нового життя та пошуку нової професії. «Дія.Освіта» стає важливим кроком у напрямку допомоги цим людям».

Окрім української мови, весь контент на платформі також доступний англійською мовою. Це відкриває можливості для іноземних студентів або українців, які бажають вивчати іноземну мову в процесі освіти. Велика кількість навчальних матеріалів різного формату дозволяє користувачам зосередитися на практичному застосуванні знань та отриманні необхідних навичок для працевлаштування.

Також буде цікаво:   Meta дає українським бізнесам по 1000 доларів на рекламні кампанії у Facebook та Instagram