1. Вартість

Орієнтовна вартість газобалонного обладнання коливається від 200 доларів США за турецькі (або зроблені під турецькі) і до 400-500 доларів за італійські зразки. Так, різниця суттєва, але пам’ятайте, що заощадивши при установці, ви витратите на обслуговування, чистку і. Т.д. Тому краще взяти більш якісний продукт на сайті www.vipgaz.com.ua де  по-можливості майстер або продавець покаже вам особливості конструкції агрегатів. Саме вдала конструкція і якість обробки деталей дозволяє скоротити кількість чисток від відкладень сірки і забезпечує безперебійну роботу двигуна. В середньому установка ГБО окупається приблизно через 15-20 тис. Км. (В залежності від вартості)

2. Двигун

Є безліч протилежних думок з приводу того, як впливає газ на стан поршнів, клапанів і головки блоку циліндрів. Справа в тому, що газ, маючи більш високе октанове число, може по-різному взаємодіяти з матеріалами особливо при високих температурах. Відомі історії, коли при роботі на газу зазори в клапанному механізмі не збільшувалися, а зменшувалися, а самі клапана прогоряли і т.д. Однак при правильно налаштованому співвідношенні повітря і газу в суміші, а також грамотно виставленому моменті запалювання, ніяких проблем немає – стверджують багато професійних автомайстрів і особливо водії таксі. Одне відомо точно: нагару в двигуні буде набагато менше, а масло прослужить довше і збереже свої якості. Навіть двигун класичних «Жигулів» на газі відпрацьовував ресурс близько 300 тис.км.

3. Редуктор

Його основне завдання – випаровування зрідженого газу (пропану) за рахунок зниження тиску і подача його в змішувальний вузол або форсунку (дивлячись яка система харчування двигуна). Зверніть увагу на розташування редуктора в підкапотному просторі: він повинен знаходитися в теплому місці і обов’язково бути підключеним до системи охолодження, оскільки газ буде правильно випаровуватися тільки при високій температурі. Тому в холодну пору року, щоб не «мучити» двигун і не скорочувати його ресурс, краще заводити авто на бензині, тому що при холодному пуску на стінках циліндрів немає масляної плівки, а бензин може частково виключити сухе тертя. Холодний пуск і робота на газі також шкідливий і для самого газового редуктора, в якому в 2 або більше рез швидше зношуються мембрани.

4. Боротьба поколінь

Якщо у вас карбюраторний автомобіль, то вибір досить простий – ГБО другого покоління, в якому редуктор «приготовляє» газ, а потім він змішується в злегка модернізованому карбюраторі (від правильності модернізації залежить робота двигуна на кожній з систем бензин / газ). Якщо ж ви власник сучасного інжекторного авто, то перед вами знову вибір: яке покоління ГБО вибрати: четверте чи п’яте? В обох впорскування газу відбувається через окрему для кожного циліндра форсунку, яка врізається у впускний колектор і основна відмінність в тому, що у четвертого покоління є газовий редуктор, а у п’ятого – редуктора немає і газ в зрідженому стані подається прямо на форсунку, конструкція якої кілька складніше. Здавалося б вибір очевидний – п’яте, адже воно і простіше і за словами майстрів не дає втрату потужності, але є два вагомих недоліки: висока вартість (майже в два рази вище) і висока вимога до якості газу (ну, тут все зрозуміло).

Також буде цікаво:   Через «Google Карти» тепер можна подивитися на планети і природні супутники Сонячної системи

5. Гарантія

На жаль, якщо ви ставите ГБО не в тому сервісі де купляли новий автомобіль, то ваше авто знімається з гарантійного обслуговування. Однак відомі випадки, коли на спеціалізованих центрах автодилерів установку виробляли менше якісно, ​​ніж на фірмах.

Підсумок

Якщо ваш річний пробіг близько або більше 10 тис.км, то з економічної точки зору установка ГБО виправдана. Краще вибрати якісну, оригінальну установку четвертого покоління, тому що вона простіше в обслуговуванні і не вибаглива до якості газу. Своєчасно проводите обслуговування редуктора і всього ГБО і не забувайте іноді їздити і на бензині.