Дизельні автомобілі, пересування яких не мають на увазі великих відстаней, зазвичай оснащені фільтром сажі, який знижує кількість викиду вихлопних газів, шкідливих для здоров’я людини. Такий фільтр ставиться за випускним колектором поблизу від мотора автомобіля. Однак нерідкі випадки, коли фільтр не встигає звільнятися від часток саж, які в ньому накопичуються, і тоді фільтр засмічується.

Наслідком є ​​те, що блок управління прагне до включення режиму його автоматичної регенерації. Це означає, що палива в двигун починає впорскуватися більше з метою досягнення більш високих температур вихлопних газів. Завдяки цьому і відбувається згоряння частинок сажі. У відомих випадках скрутного руху по місту робота функції регенерації є неможливою. І тоді фільтр сажі остаточно виходить з ладу, читайте детальніше за посиланням http://sto.ms/chip-tunings/otklyuchit-sazhevyj-filtr.

 

Наслідки експлуатації авто з засміченим фільтром сажі:

З плином часу, масло заповнило інтеркулер і потім потрапило в циліндри, що і призвело до гідроударів. Часто, непрохідність фільтра сажі і високий тиск всередині випускного тракту служить причиною виходу з ладу клапана EGR системи рециркуляції відпрацьованих газів. І навпаки, несправний клапан EGR може стати першопричиною виходу з ладу фільтру сажі.

 

Навіщо робити видалення фільтру сажі?

Фільтр сажі необхідний для зменшення викиду сажі, з вихлопними газами, в атмосферу. Це необхідно для європейських екологічних стандартів Євро 4 і Євро 5. На території ж країн колишнього СНД діє стандарт Євро 2, тому такий фільтр не обов’язковий для використання і викликає більше проблем у автовласників. В результаті постійної циркуляції вихлопних газів – фільтр сажа постійно забивається і вимагає постійного дорогого очищення. Також на території колишнього СНД часто зустрічається не якісне паливо, з високим вмістом сірки, використання якого призводить до більш швидкого засмічення фільтра. Не завжди чистка відбувається правильно чи вчасно, і з часом фільтр необхідно міняти. Вартість такого фільтра може бути від 2000 до 60000 грн. Якщо проігнорувати забитий або несправний фільтр сажі, наслідки можуть позначитися на інших частинах автомобіля. Може відбуватися втрата потужності двигуна, поломки клапана EGR, підвищується рівень масла в картері, з’являються несправності турбокомпресора. Може з’являтися помилка на панелі приладів Check Engine.

Так чи варто видаляти фільтр сажі?

З огляду на високу вартість нових фільтрів і проблеми, які викликає несправний фільтр – однозначно варто. Після правильного видалення і програмного відключення фільтр сажі, проблем з даною системою виникати більше не буде. Ось основні плюси без фільтру сажі:

  • Підвищення потужності двигуна
  • Пропадає додаткова опора в системі вихлопних газів, що позитивно позначається на роботі автомобіля
  • Знижується витрата палива
  • Пропадають системні помилки на панелі приладів, пов’язані з несправністю фільтра
  • Відсутність постійних витрат на очищення і заміну фільтру
Також буде цікаво:   Быстрые кредитные средства – возможности современного рынка