Кевін Круз – людина, яка дійсно знає, що таке управління часом. У процесі підготовки книги «15 секретів управління часом від успішних людей» він поговорив з сотнями респондентів – від мільйонерів і відомих бізнесменів до спортсменів. Свої спостереження Круз представив у вигляді трьох порад, які допоможуть полегшити біль від повернення в офіс.

Визначте своє головне завдання

Щоб вийти на піковий рівень продуктивності, виділіть найважливішу справу, з якої потрібно розібратися в першу чергу. Круз пояснює це так:

Ключ до максимальної продуктивності – вміння зрозуміти, що прямо зараз має для вас найвищу цінність, і вибудувати відповідно до цього свою діяльність.

Це особливо важливо, якщо ви повертаєтеся до роботи після довгої перерви. Повно листів, на які потрібно відповісти, доручень, які треба перевірити ще раз, і нових проектів, які варто вивчити. Тільки візьметеся за це – зав’язнете геть.

Варіант з одною, але дуже важливою справою допомагає звузити фокус уваги і не кидатися на все підряд. Визначте для себе таке завдання і можете бути впевнені, що витрачаєте час найкращим чином.

Розберіться з поштою

Робоча пошта завалена сотнями, якщо не тисячами, листів від людей, у яких, судячи з усього, немає ні свят, ні особистого життя. У Круза на такий випадок є непогана порада.

Берете листи, які отримували за два дні до канікул і донині. Створюєте папку «Старе» і відправляєте туди все, що прийшло раніше: цей мотлох нам не потрібен. Готово, а папка «Вхідні» невинно чиста (ну майже).

Можна, звичайно, не плодити папки, а просто упакувати старі листи в архів, але варіант Круза дарує відчуття початку для чистого аркуша. Якщо знадобиться щось із стародавніх листувань, у вас є сховище, в якому при необхідності можна покопатися. Втім, в тих рідкісних випадках, коли така потреба все ж виникає – знадобилася, наприклад, неймовірно важлива інформація, – зазвичай можна отримати необхідні дані якимось іншим способом.

Переходимо до відносно нових листів. Тут є чотири варіанти розвитку подій:

  1. Можете відповісти або зробити те, що від вас хочуть, за п’ять хвилин або ще швидше? Вперед.
  2. Потрібно комусь доручити це? Пересилайте лист, додавши коротку супровідну записку, щоб вас не вважали безвідповідальним.
  3. Питання не можна вирішити відразу? Поки що відкладіть його, але обов’язково поставте напоминалку, щоб повернутися пізніше.
  4. Це якась непотрібна дурниця? В кошик її.
  5. Постарайтеся не розтягувати процес розбирання завалів, поставте таймер або визначте строгий дедлайн. Якщо укладетеся в тиждень – прекрасно.
Також буде цікаво:   Як заощадити 30 хвилин в день

Йдіть з роботи рівно о 17:30

У 17:00 або 18:00 – словом, як тільки закінчився ваш робочий день, не затримуючись понаднормово.

Кевін Круз відзначає, що операційний директор Facebook Шеріл Сендберг завжди йде з офісу рівно в 17:30, щоб о 18:00 повечеряти зі своїми дітьми. Не те щоб їй плювати на роботу, вона всім серцем переживає за успіх Facebook, але сім’я у Сендберг на першому місці.

У вас завжди буде повно завдань, більше, ніж ви реально можете зробити. Суперуспішні люди не намагаються встигнути все і відразу. Вони розставляють пріоритети і відводять для кожного заняття певний час. Коли ліміт добігає кінця, це знак, що на сьогодні вистачить. Кевін Круз

Щоб поради працювали по максимуму, поставтеся до серйозно і відповідально – немов вам це доктор прописав. Тоді не тільки перші робочі тижні, а й взагалі кожен день в офісі буде наповнений радістю і високою продуктивністю.