Ендрю Гріффітс – незвичайний бізнесмен. Батьки залишили його через шість місяців після народження, тому Ендрю не знає точної дати своєї появи на світ. Важке дитинство не завадило Гріффітсу втілити в життя власні мрії. Тепер він відомий бізнес-тренер і консультант, що допомагає підприємцям заробити заповітний мільйон. Його портфоліо включає виступи на конференції Million Dollar Round Table, TEDx і 11 бестселерів про маркетинг і підприємництво.

1. Не слухайте скептиків

Ендрю Гріффітс зізнається: більшість його друзів зі світу маркетингу були непохитні і радили не писати книжок. Однак він проігнорував скептичні зауваження і зробив те, що хотів. Перша книга все-таки була написана і опублікована. Вона стала комерційно успішною в усьому світі і принесла Гріффітс популярність і багатство. З тих пір він видав ще 10 бестселерів.

2. Переслідуйте свою мету

Встаючи з ліжка вранці, ви повинні чітко знати, навіщо це робите. Перевіряйте свої цілі і прагнення щодня. Іноді ви будете відчувати, що ваші бажання змінюються. У цьому випадку потрібно обов’язково з’ясувати, чому це відбувається.

Ваші щоденні завдання і справи повинні бути організовані відповідно до глобальної мети. Якщо вона зміниться, то і ваш розклад теж.

3. Не робіть поширених помилок

Сучасні підприємці нетерплячі і часто опускають руки задовго до того, як їх бізнес стане успішним. Вам потрібно знайти свою нішу і зробити все, щоб її зайняти. Тоді бізнес буде працювати.

Ще одна поширена помилка: підприємці не розповідають про себе і свій бізнес. Але ж багато споживачів хочуть знати все це.

До речі, про важливість розповіді про власну компанію говорить і Анжела Арендс, старший віце-президент Apple по роздрібній та інтернет-торгівлі:

У той час як світ стає одночасно більш складним і пов’язаним, історії отримують приголомшливу здатність виховувати, об’єднувати і надихати. Я вірю, що з інструментами цифрового століття на озброєнні майбутнє сторітеллінга може бути навіть багатшими і значнішими, ніж його минуле.

Ендрю Гріффітс радить: потрібно усвідомити, чим ваш бізнес відрізняється від будь-якого іншого, і розповісти своїм клієнтам про це, щоб виділитися серед інших.

4. Сприймайте проблеми як можливості

Проблему потрібно розцінювати як нову можливість. Але до цього потрібно бути готовим. Визначте погані варіанти розвитку подій і з’ясуйте, як можна відреагувати на них в кожному випадку. Яким буде найбільша шкода? Може, ваша компанія стане тільки краще в умовах катастрофи? Не варто розглядати проблеми як ознака того, що вашому бізнесу пора змінюватися. Вам потрібно навчитися використовувати критичні ситуації для розвитку вашої компанії.

Також буде цікаво:   Офшорна компанія в Панамі і Пуерто-Ріко

Коли мені було 20 років, я втратив 50 000 доларів. Трохи пізніше я усвідомив, що це була інвестиція в майбутнє, яка врятує мені цілий статок через кілька років. Ендрю Гріффітс


5. Не забувайте про репутацію

Чесність і хороша репутація дуже важливі для підприємця: вони будуть вас годувати. Тому будьте обережні, вибираючи партнерів. Поважайте людей. Постійно працюйте над собою. Закладайте основу для майбутніх кроків і перспектив. Будьте терплячі. Налагоджуйте знайомства.

Допоможіть людям отримати те, чого вони хочуть, і вони обов’язково дадуть вам те, чого хочете ви.

6. Навчіться співпереживати

Ставте себе на місце інших людей. Думайте не про себе, а про те, як допомогти людям, тим, хто чує вас. Перед тим як почати говорити, запитайте себе, що ви можете зробити для свого співрозмовника.