Чи часто ви виходите з офісу ввечері з думками про те, що вже 6 година, а ви майже нічого не встигли зробити? Або лягаєте спати пізніше, ніж вам хотілось би, бо доробляли купу домашніх справ?

Якщо б на цьому усе закінчилося, це ще півбіди. Але насправді невиконані завдання переслідують нас і вночі. Ми прокидаємось з тривогою та думками про все те, що повинні встигнути наступного дня. І чомусь не можемо не думати про роботу навіть поза межами офісу.

Люди готові багато віддати за кілька додаткових продуктивних годин щодня.

На щастя, прислухавшись до наступних простих порад, ви зможете встигати більше, не втрачаючи при цьому душевної рівноваги.

1. Вставайте раніше

Особисто я зараз виконую усі свої важливі завдання до того, як решту світу прокинеться (наприклад, цю статтю я пишу о 5 ранку), і ви собі навіть не уявляєте, наскільки більше я встигаю! Немає кращого відчуття, ніж усвідомлення, що незалежно від того, як пройде решта дня, ти вже виконав те, що запланував. Навіть якщо вас далі постійно відволікатимуть від роботи, це вже не матиме особливого значення.

2. Складайте щоденний список справ з правильними пріоритетами

Щоранку після пробудження або перед сном складайте список усіх справ, які вам потрібно виконати до кінця дня, і проставляйте пріоритети для кожної з них у порядку важливості (можете позначити їх літерами А, Б, В, Г), де “А” – найважливіші завдання, а “Г” – найменш важливі. Дуже часто люди працюють хаотично, беручись за завдання по мірі того, як вони з’являються, замість того, щоб працювати над тими важливими питаннями, які дозволять їм досягти більшого успіху. Щоденний список справ допоможе вам зосередитись на тому, що насправді важливо.

3. Вимкніть сповіщення електронної пошти та соцмереж

Якщо ви відволічетесь усього на секунду, це вже завдасть серйозного удару вашій продуктивності. Тому раджу перевіряти електронну скриньку та соцмережі лише у чітко визначений час.

4. Приходьте на роботу раніше або принаймні вчасно

Ви ніколи не помічали, що чим раніше ви приїдете зранку у офіс (або інше потрібне вам місце), тим продуктивнішою та розміренішою буде ваша робота цього дня?

5. Забудьте про багатозадачність

Ми часто намагаємось робити більше, ніж одну справу водночас, бо нам здається, що таким чином ми будемо продуктивнішими і встигнемо більше. Але коли ви працюєте над якимось проектом, гортаючи стрічку у соцмережі та ще й обмінюючись кількома словами з колегою за сусіднім столом, наскільки багато уваги ви приділяєте насправді важливому для вас завданню?

6. Створіть ранковий розпорядок

Прокидайтесь і робіть одні і ті ж самі речі у однаковій послідовності перед початком дня: випивайте склянку води, робіть зарядку, читайте тощо. Робіть і те, на що у вас зазвичай не вистачає часу, але що приносить вам задоволення. Якщо ви почнете день з легкістю, замість того щоб робити усе поспіхом,  це не лише суттєво знизить ваш рівень стресу, але й задасть активний настрій на увесь день.

7. Працюйте з таймером

Можливо це і не дуже заощадить ваш час, але точно допоможе краще уявити, скільки часу ви витрачаєте на рутинні завдання. Наприклад, перевірка електронної пошти зазвичай займає у мене 6 хвилин. Знаючи це, мені легше виконувати це завдання.

8. Складайте усе на місце, коли виходите з кімнати чи встаєте з-за столу

Збираючись вийти з кімнати чи встати з-за столу, розверніться і витратьте 2 хвилини, аби швидко поскладати усе на місця. Чим менший безлад ви за собою залишите, тим менш хаотичним буде ваше життя після повернення.

9. Робіть перерви

Ця порада може здатися дивною. Навіщо робити перерви, якщо ти хочеш заощадити свій час? А тому, що перерви дозволяють вам зберігати ясність мислення. Подихавши свіжим повітрям 5 хвилин, ви сповільните хід своїх думок і зможете повернутись до роботи з новими силами та мотивацією.

10. Зведіть усе до мінімуму

Зовнішній безлад породжує хаос в голові. Пройдіться по квартирі чи офісу і позбудьтесь усього, чим ви більше не користуєтесь (або ніколи й не користувались). Коли я зробила це вперше, мій будинок виглядав так, ніби його щойно пограбували! Але потім дуже приємно бачити, що вас оточує лише те, що вам насправді потрібно. Бонус: менше часу піде на прибирання!

А які звички допомагають вам залишатися продуктивними протягом дня та зберігати свій дорогоцінний час? Напишіть у коментарях – поділіться досвідом з іншими!

Про автора

rsz_img_1265Оля Сенич: Перекладач. Тайм-менеджер. Людина, одержима лайфхакінгом, себто покращенням свого життя. Засновниця ресурсу про продуктивність та саморозвиток “ПОTRIBNE”.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.


Загрузка...