Тайм-менеджмент – відмінний помічник, коли справа стосується поліпшення здоров’я, підвищення продуктивності або особистісного зростання. Правильно керувати часом допоможуть три прості звички.

Складайте чек-лист для найбільш важливих періодів дня

Чек-лист здорово економить час, тому що допомагає все тримати під контролем. При складанні такого листа приділіть особливу увагу ранку і вечору – періодам, які визначають справжній і наступний день.

Відразу після пробудження легко витратити час даремно, перевіряючи пошту і соцмережі. Тому включайте в чек-лист навіть очевидні речі: почистити зуби, поснідати, розпланувати день. Запишіть 3-5 дій, які потрібно виконати в першу чергу, не дивлячись ні на що.

Визначайте бажаний результат перш, ніж взятися за роботу

Над чим би ви не працювали, необхідно знати, навіщо ви це робите. Конкретна мета дозволить чітко формулювати дії для її досягнення, не витрачаючи час на другорядні речі. Бажаний результат, нехай і приблизний, відмінно мотивує на роботу.

Позбувайтеся від усього зайвого

Напевно ви помічали, що деякі люди ніби висмоктують вашу енергію, а якісь предмети, запахи і звуки, навпаки, позитивно впливають на ваш стан і роботу. Тому важливо прислухатися до себе.

Якщо щось або хтось виснажує вас, позбудьтеся від цього.

Наприклад, не витрачайте дорогоцінний час на вислуховування скарг токсичних людей і на відновлення душевної рівноваги після. Краще витратьте його з користю для себе і своєї справи.

Також позбудьтеся від усього, що приносить уявне задоволення, але насправді не наближає до поставленої мети. Наприклад, перекур не допомагає заспокоїтися і набратися сил для нового ривка. Він тільки займає робочий час і шкодить здоров’ю.

Також буде цікаво:   Як співробітники Google справляються зі стресом і залишаються креативними