Критика – це добре. Корисна дія критики – допомагати людям поліпшувати те, за що вони відповідають. Письменникові кажуть «у тебе помилка», він її виправляє, тепер помилки немає. Завдяки критиці світ стає краще.

Іноді, а точніше часто критику сприймають як особисту образу. Така критика не досягає корисної дії, через неї псуються стосунки і репутація. Однією з таких критик є чорний піар.

Три закони критики, які допоможуть цього уникнути.

Закон #1. Не подобається – критикуй

Критикуй все, що не подобається, незалежно від того, критикував це хтось чи ні.

Є помилка в тексті – напиши автору.

Не чекай, що проблема вирішиться сама собою. Не сподівайся, що на проблему вкаже хтось інший. Не подобається – критикуй.

Закон #2. Критикуєш – доведи

Корисна критика потребує пяснення. Покажи що не подобається, і чому це погано.

Критикуйте роботу, людину – ніколи.

Критика в бік людини, виглядає зарозуміло. Так як критику сприймає жива людина, він не захоче відповідати на таку критику.

Критику сприймати важко: вона означає, що відповідальний погано впорався зі своєю роботою. Особливо якщо не доводячи це правильними коментарями. Критикуєш – доведи.

Закон #3. Якщо знаєш – запропонуй

Якщо знаєш, як поліпшити те, чим ти незадоволений, запропонуй поліпшення. Неважливо, правильне це чи ні. Якщо знаєш – запропонуй.

Також буде цікаво:   Как получить фрибет за регистрацию в букмекерской конторе Interbet