Месенджер Viber утримує перше місце за популярністю в Україні — ним користуються близько 20 мільйонів українців. В інтерв’ю виданню MC Today директор Viber з розвитку бізнесу в СНД, Центрально-Східній Європі, країнах Близького Сходу і Північної Африки Атанас Райков розповів про можливості, які месенджер відкриває для вітчизняного бізнесу.

Стікери — не новинка для користувача месенджерів, а зручний інструмент вираження емоцій в листуванні. Якщо у інших месенджерах стікери створені виключно для розваги, то у Viber стікери можуть принести прибуток.

«Наклейки», розроблені для конкретного бренду, є інструментами для просування бізнесу. Оскільки звичайний користувач відправляє один стікер 6-7 разів, мільйон завантажень набору стікерів перетворюється на 6-7 мільйонів переглядів.

Ціна на створення стікерпака (набору стікерів) залежить від замовника — у середньому ціна становить пару десятків тисяч доларів.

Новий інструмент — клікабельні стікери, які ведуть користувача на сайт або сторінку товару/магазину. Viber створив такі стікери для співачки Тіни Кароль. Завантаження цього стікерпака автоматично підписує користувача на спільноту співачки у Viber. Стікери завантажили 2,7 мільйона разів, а у спільноті співачки тепер понад 400 тисяч дописувачів.

Серед інших проектів Viber — сервіс доступних дзвінків Viber Out, чат-бот банку ПУМБ у Viber.

Партнер Viber в Україні — процесингова компанія LeoGaming, яка запустила платіжний чат-бот LeoBot і додаток для оплати парковки ParkingUA. LeoGaming забезпечує технічну інтеграцію сервісів Viber, в тому числі Viber Out, з з мобільними операторами і платіжними терміналами. LeoGaming братиме участь у подальшому розвитку проектів Viber в Україні.

Також буде цікаво:   ЄС визнав українські COVID-сертифікати в «Дії»