Про те, як відкрити прибутковий інтернет-магазин, в мережі розміщено багато різнопланового матеріалу. Давайте спробуємо його систематизувати і розібрати, як почати з своєї бізнес ідеї.

ВИБІР НІШІ

Обов’язковою складовою успіху є вдало обрана торгова ніша. Наприклад, чи вигідно відкрити магазин дитячого взуття? Так, діти швидко ростуть, їм часто потрібні нові кросівки, чоботи, туфельки … Тобто товар затребуваний.

Інший приклад: чи вигідно відкрити магазин іграшок? Так, в цій ніші багато різних напрямків, тому при правильному аналізі ринку можна сформувати унікальну пропозицію. Це і є другою складовою успіху.

Третя ознака вдало обраної сфери прикладання сил – можливість встановити конкурентоспроможну ціну.
Отже, для отримання прибутку товар повинен бути затребуваним, унікальним або конкурентоспроможним. Визначити, чи варто відкривати магазин в даній торговій ніші, можна за кількістю ознак, яким відповідає обраний напрям.

ЦІНА ЗАПИТАННЯ

Однозначної відповіді на питання, скільки коштує відкрити інтернет-магазин, просто не існує. Обов’язкові витрати:
покупка домену та оренда хостингу;

Є три можливості їм обзавестися. Використовувати безкоштовний інтернет-конструктор, зробити самому або купити. У першому випадку отримуєте шаблонний дизайн, обмежений функціонал, можливо, наявність чужої реклами. У другому потрібні спеціальні навички. У третьому –  можна замовити інтернет-магазин на  solomono.net;

персонал. Хтось повинен оформляти замовлення, забезпечувати доставку, наповнювати сайт інформацією, проводити закупівлі, вести бухгалтерію, займатися рекламою і не тільки. Роботи набагато більше, ніж, здається на перший погляд. Знову ж два шляхи: тягнути все самостійно – складно, зате безкоштовно. Або найняти людей або оплатити послуги аутсорсингової компанії;

продукція. Згадаймо класику: «Щоб продати що-небудь непотрібне, треба спочатку купити що-небудь непотрібне, а у нас немає грошей». Тому вартість мінімум першої партії повинна бути включена в стартовий капітал.

Тільки після того як навпроти кожного з перерахованих пунктів буде стояти відповідна сума, можна приблизно оцінити скільки коштує відкрити магазин в кожному конкретному випадку.

САЙТ

Знаючи, як вибирати нішу на ринку і розраховувати стартовий капітал, можна оцінити, чи варто відкривати інтернет-магазин. Тепер розглянемо практичні моменти роботи.

Почнемо з сайту. Щоб він став популярним, використовують банери, SEO-оптимізацію, контекстну рекламу і просування через соціальні мережі. Чим вище індекс сайту в пошукових системах, тим більше потенційних клієнтів.

Щоб відкрити вигідний інтернет-магазин, сайт повинен бути не тільки популярним, але і зручним для клієнтів. Основні ознаки хорошого сайту:

  • швидке завантаження;
  • інтуїтивно зрозумілий інтерфейс;
  • хороший дизайн.

ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ

Чи вигідно відкрити інтернет-магазин з щомісячним оборотом 1000 – 2000 $.? При такому обороті прибуток може скласти 800-1200 $. Але отримати їх навряд чи вдасться. На початковому етапі запаси товару потрібно постійно поповнювати. Бажано також розширювати асортимент. В результаті стартаперів залишиться невелика зарплата, а всі отримані гроші будуть йти на розкрутку проекту.

Частий недолік нових проектів – неправильна організація роботи. Тривала обробка замовлення, затримки при доставці, непрофесійні консультації, застаріла інформація на сайті і т.д. Всі ці проблеми викликані тим, що підприємець намагається одночасно вирішувати відразу кілька завдань.

Для оптимізації роботи ресурсу слід скласти чіткий графік. Якщо не можете виконати певну роботу, не шкодуйте грошей і найміть для неї фахівця.

Про те, чи вигідно відкривати магазин з мінімальним стартовим капіталом і який інтернет-магазин вигідно відкрити в залежності від конкретного регіону країни вирішувати тільки вам.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.


Загрузка...