У цій соцмережі, всупереч загальній неприязні до голосових повідомлень, спілкуються виключно ними.
Що таке Clubhouse
Clubhouse – це нова соціальна мережа, фішка якої в голосових повідомлення. Але на відміну від інших медіа, войси тут не є додатковим, а основним і, більш того, єдиним форматом спілкування. Про незвичайну соцмережу заговорили лише в останні тижні, хоча насправді вона з’явилася ще в лютому 2020 року.
Творці Clubhouse – випускники Стенфордського університету і підприємці з Кремнієвої долини Пол Девідсон і Роен Сет. Обидва раніше працювали в Google і вже створювали додатки. Ідея подібної соцмережі з’явилася у розробників на тлі пандемії коронавіруса і потреби спілкування під час самоізоляції, коли люди відчайдушно шукали нові способи комунікації.
Clubhouse являє собою платформу для панельних дискусій і пропонує спілкування всередині кімнат-чатів за інтересами. Тільки без особистих повідомлень, фото, відео і мемів. Щось середнє між інтерактивними впорядкування файлів в режимі реального часу, конференціями з одним або декількома спікерами і розмовами у офісного кулера, якщо хочете.
У чому секрет популярності Clubhouse
Вихід Clubhouse вдало збігся з підвищенням інтересу до підкастів і іншим голосовим сервісів. Але здебільшого ажіотаж навколо соцмережі пов’язаний з її ексклюзивністю. Вона все ще перебуває в закритому доступі, і потрапити туди можна тільки на запрошення від учасника. Це призвело до створення підпільного ринку інвайтів у Twitter і на Telegram, де ціни починаються від 20 доларів і доходять до немислимих 800 доларів.
Розробники також підігрівають інтерес залученням на платформу інвесторів, підприємців і зірок. Clubhouse користуються Ілон Маск, Опра Уїнфрі, Джаред Лето та інші знаменитості. Тут можна поспілкуватися з ними голосом, а не через твіти та коментарі на YouTube. Все це створює подобу закритого клубу, де учасники відчувають себе свого роду обраними.
On Clubhouse tonight at 10pm LA time
— Elon Musk (@elonmusk) January 31, 2021