Українська компанія Franchise Group запустила проєкт «Масштабуй добро», щоб допомогти фонду «Діти Героїв», що опікується дітьми, які втратили одного або двох батьків внаслідок війни. Команда запитала у дітей, чого вони бажають, і саме ці листи й стали ціллю ініціативи — дати дітям те, про що вони мріють попри всі обставини.   

Поруч із мріями про перемогу та мир, діти писали про звичні для кожного речі — велосипеди, набори Lego чи поїздку на море. 

«Ми багато працювали над проєктом, читали листи дітей, створювали продукти, але так і не взаємодіяли безпосередньо з тими, заради кого все це. На щастя, вже на другий день збору була здійснена перша мрія і фонд прислав нам відео. 6-річна дівчинка Аня, яка була змушена тікати з Маріуполя разом із мамою, щасливо катається на нових, щойно подарованих роликах. Досі пам’ятаю ті емоції», — ділиться Владислав Возний. 

Багато брендів захотіли долучитися до проєкту й стати «франчайзерами добра». Так, наприклад, Нова Пошта взяла на себе логістику і доставку мрій дітям, шоколадна компанія Spell оголосила окремий збір коштів, щоб передати 900 наборів солодощів для дітей, туристична компанія «Полечу куди хочу» здійснила мрію двох сестер та організувала подорож до моря за кордон, а «Моя книжкова полиця» надала понад сотню книжок.

Також буде цікаво:   GoPro представила екшен-камеру Hero 6 Black