Дочірня компанія оператора мобільного зв’язку “Vodafone Україна” Vodafone Retail представила аналітичний звіт ринку смартфонів в Україні на основі даних по продажу власної роздрібної мережі, а також BigData-аналітики на базі даних своєї мобільної мережі.

Згідно з даними компанії, драйвером зростання продажів у другому кварталі 2019 року стали азіатські бренди, частка яких зросла до 85,2%. При цьому Китай — безумовний лідер продажів за кількістю і переліком брендів, але за обсягами продажів у грошовому обчисленні ділить лідерство з Південною Кореєю.

У першому півріччі 2019 року в топ-5 брендів за кількістю проданих смартфонів у мережі Vodafone Retail увійшли Samsung з часткою 32,78%; Xiaomi — 28,06%, Nokia — 19,52%, Huawei — 8,47%, TP-Link — 6,8%.

Аналітики Vodafone Retail відзначають, що при виборі смартфона українці звертають увагу на наявність 4G і великого екрану. Так, у першому півріччі 57% покупок припали на смартфони з екраном більше 6 дюймів (згідно зі статистикою дослідницької компанії GfK NOP Ltd., 52% користувачів вибирає смартфони з екраном більше 6 дюймів). Майже всі нові смартфони (98%) готові до роботи в мережах LTE, а оновлення парку смартфонів стало одним з основних драйверів зростання проникнення 4G-пристроїв в мережі оператора.

Згідно зі звітом, більшість продаваних смартфонів (99,6%)-це пристрої з двома SIM-картами, проте в Vodafone Retail підкреслюють, що останнім часом намітився тренд переходу користувачів на смартфони з однією активною SIM-картою.

При цьому наявність NFC (безконтактна оплата зі смартфона) не є основною причиною для вибору смартфона: тільки 40% всіх проданих компанією смартфонів підтримує NFC.

«Українці виявилися досить консервативними при виборі нового смартфона. Найчастіше покупці вибирають нову модель того ж виробника. Найлояльнішими залишаються користувачі смартфонів Apple-71,39% користувачі цього бренду змінюють свої старі телефони на нові iPhone”, – наголошується в звіті.

Також досить консервативні користувачі Xiaomi (54,06% монобрендових переходів) і Samsung (50,16%).

Власники пристроїв Nokia в якості нового телефону найчастіше змінюють бренд на Xiaomi (30,15%), Samsung (22,09%) або Huawei (11,85%).

При цьому в Vodafone Retail підкреслюють, що апарати виробництва Nokia «живуть» в мережі близько трьох років, тоді як власники iPhone і Samsung користуються своїми трубками за два роки. Найчастіше змінюють трубки шанувальники китайських брендів — їх власники купують собі новий смартфон через 15-16 місяців.

За даними аналітиків компанії, чоловіки частіше міняють смартфони, ніж жінки, а особи з середнім і низьким достатком більш схильні до купівлі нового смартфона, ніж їх заможні співвітчизники.

Також буде цікаво:   Xiaomi представила розумні годинник з GPS і круглим AMOLED-екраном

Улюблений колір смартфона в Україні — чорний (44,4%), за ним слідують синій (22,9%), сірий (11,0%) і золотий (8,2%) смартфони.

До кожного третього смартфону докуповується карта пам’яті, до кожного 18-го — фітнес-браслет.