Деякі сучасні явища породжують велику спокусу показати, як беззмістовна їх сутність і наскільки штучні і необ’єктивні механізми лежать в основі їх популярності.

У випадку мережі Instagram показати справжню ціну лайків взявся один з її учасників, який опублікував простий знімок яйця і закликав користувачів проголосувати за нього, щоб побити рекорд за кількістю позитивних оцінок.

Просте завдання знайшла відгук у величезного числа користувачів. Попередній рекорд, рівний 18 млн лайків вже побитий з великим запасом. На момент публікації зображення яйця отримало понад 30 мільйонів лайків, а сама історія встигла потрапити навіть у солідні ЗМІ.

Звичайно, інтерес до цієї спробі буде коротким, але своє завдання вона виконає — показати, як легко можна закликати публіку навіть самому тупому дійства з примітивною, не має практичної користі метою. Ласкаво просимо в світ соціальних мереж!

Також буде цікаво:   10 найкращих фільмів десятиліття − рейтинг Esquire