Компанія Meta оголосила, що з 10 жовтня 2025 року на своїх платформах Facebook, Instagram та WhatsApp у країнах Європейського Союзу буде повністю заборонена вся політична реклама. Це рішення пов’язане з набранням чинності новим законодавством ЄС, відомим як «Регламент прозорості та таргетування політичної реклами».
Цей закон, спрямований на захист виборів від дезінформації та зовнішнього втручання, вимагає від великих технологічних компаній надавати детальну інформацію про політичну рекламу. Зокрема, вони мають вказувати, хто є замовником реклами, її вартість та конкретні вибори, до яких вона стосується. За порушення цих правил передбачені штрафи, що можуть сягати до 6% річного обороту компанії.
У Meta пояснили, що нові правила створюють «серйозні труднощі в роботі та нечіткість у тлумаченні». За словами компанії, правова невизначеність може завдати шкоди як рекламодавцям, так і виборцям. Тому замість адаптації до нових вимог, Meta вирішила повністю відмовитися від політичної, виборчої та соціальної реклами на своїх платформах у ЄС.