Кращі речі в житті, може, і безкоштовні, але для їх отримання часто потрібно багато часу, сил і наполегливості. Ось 16 навичок, розвинути які складно, але необхідно.

1. Співпереживати іншим

Емпатія – основоположна людська здатність, про яку багато хто забуває. Це вміння відчути те, що відчуває інша людина. Саме емпатія перетворює звичайних фахівців, що працюють з людьми, в першокласних, мотивує співробітників бути командою, допомагає долати свою апатію і прагнути до чогось більшого, ніж просто зарплата.

2. Висипатися

Дуже важливо виробити режим дня, це позитивно позначиться на якості вашого сну. Дотримуючись певного розпорядку, ви будете легше засинати і прокидатися, та й просто краще спати.

3. Планувати час

Уміння розподіляти свій час зараз особливо цінується. На жаль, не існує одного універсального методу тайм-менеджменту. Постарайтеся знайти те, що працює для вас, і дотримуватися цього.

4. Просити про допомогу

Навчитися розуміти, коли вам потрібна допомога, і просити про неї напрочуд складно, адже ніхто не хоче здатися слабким або некомпетентним.

Просячи у людини ради, ми визнаємо знання і досвід, завойовувати розташування.

5. Вести позитивний внутрішній діалог

Неважливо, що про вас думають інші. Важливо, що ви самі думаєте про себе. Але на те, щоб виробити такий рівень віри в себе, який підтримає, якщо в вас не вірять оточуючі, йде дуже багато часу. Тому позитивний внутрішній діалог так важливий. А ось негативні думки про себе, навпаки, поступово будуть позбавляти вас впевненості.

6. Бути послідовним

Для досягнення успіху в будь-якій справі потрібна послідовність. Це вірно, до чого б ви не прагнули: займатися спортом, вивчити щось або закінчити важливий проект. Люди часто перестають докладати зусиль, досягнувши певного рівня. Але щоб підтримувати його, потрібно працювати ще старанніше і бути послідовним.

7. Не втручатися в чужі справи

Втручаючись в роботу інших, ви нікому не допоможете, а тільки даремно витратите час, сили і засоби. У вас немає права вставляти свої п’ять копійок. На те, щоб запам’ятати це, йде багато часу.

8. Слухати співрозмовника

На роботі нас постійно відволікають дзвінки та повідомлення, сконцентрувати увагу на співрозмовникові буває не так-то просто. Якщо не можете зосередитися під час розмови, спробуйте повторювати останню фразу співрозмовника. Тоді ви точно нічого не пропустіть.

9. Вміти вчасно замовкнути

Часом краще утриматися від висловлювання своїх думок. Коли ми роздратовані, засмучені або схвильовані, то можна випалити все, що завгодно. А потім зазвичай шкодуємо про це.

Також буде цікаво:   Як стати щасливішим за 15 хвилин

10. Відмовитися від пліток

Довіра – основа будь-яких відносин. Плітки і розмови за спиною підривають довіру. Проте не обговорювати інших буває досить складно. Доводиться пропускати важливі розмови, віддалятися від деяких людей і постійно говорити: «Вибачте, що перебиваю, але я дійсно не хочу цього знати. Давайте поговоримо про що-небудь інше». І все-таки не відмовляйтеся від мети, і ви отримаєте найбільшу нагороду – довіру.

11. Жити в теперішньому моменті

Ми рідко знаходимося в теперішньому моменті. Велику частину часу ми не помічаємо того, що робимо, і думаємо про щось інше.

Ми хвилюємося про майбутнє або переживаємо через минуле, і це не дає нам бути щасливими.

12. Керувати своїми думками

Щоб займатися тим, чим ви хочете, і досягти бажаного, необхідно свідомо направляти свої думки в потрібне русло. Складність в тому, що на нас і наші думки сильно впливає минулий досвід. Але не забувайте, минуле не повинно диктувати ваше майбутнє.

13. Вивчати нову мову

Цей навик дасть не тільки кар’єрну перевагу і можливість спілкуватися з людьми з інших країн. З новою мовою у нас з’являється новий погляд на світ, нові емоції, новий спосіб мислення.

14. Говорити на публіці

Дуже багатьом складно виступати перед публікою. Навіть відомий підприємець Уоррен Баффет раніше настільки боявся публічних виступів, що його починало нудити. Щоб подолати цей страх, він радить якомога більше практикуватися.

15. Бути чесним з оточуючими

Іноді ніяково бути абсолютно відвертим з людьми, але це не означає, що потрібно говорити приємне, аби щось сказати. Шеріл Сендберг радить дотримуватися радикальної відвертості. Це такий тип турботи про людину, коли ми не боїмося когось розлютити, сказавши правду.

16. Бути чесним із самим собою

Визнати свою неправоту особливо складно. Але помилки роблять всі. І найгірше, коли ми не усвідомлюємо їх і не витягаємо з них ніякого уроку.