В даному циклі статей ми розглянемо кілька основних інструментів, які фахівці відносять до технічної оптимізації. А саме, що необхідно зробити на сайті (блозі, інтернет-магазині), щоб це в подальшому вплинуло на просування сайту.
Звісно, якщо ви хочете заощадити час, зверніться до професіоналів https://seomasters.com.ua/seo/. SoeMasters розробить стратегію комплексного просування вашого бізнесу в інтернеті.
Не важливо якою мовою написаний сайт, або який конструктор/CMS ви використовуєте – рекомендації універсальні.
1. Встановіть Google Analytics
Безкоштовний інструмент для аналізу статистики відвідувань, конверсії та продуктивності сайту. Останні нововведення в аналітиці дозволяють відстежувати статистику відвідування сайту в реальному часі.
2. Підберіть ключові слова для основних сторінок
Для цього завдання є два основні інструменти:
- Google Keyword Tool
- Статистика ключових слів на Яндексі
3. Зробіть on-page SEO
На підставі ваших досліджень з пункту 2, опишіть сторінки так, щоб пошукові системи захотіли показати ваш сайт в своїх результатах.
Тут не варто використовувати якомога більше ключових слів на сторінці і в тегах. Як правило, одна сторінка – це одне ключове слово, плюс кілька супутніх.
Є 7 основних елементів, де можна використовувати ключові слова:
- Адреса (URL) сторінки.
- Тег Title: 60-70 знаків (з пробілами).
- Мета-тег Description: 155-160 знаків.
- Заголовки і підзаголовки в тексті. У коді це H1-H4.
- Опис картинок на сторінці: тег ALT.
- Текст.
4. Зробіть карту сайту
Для цього треба зібрати всі сторінки сайту в один файл: sitemap.txt або sitemap.xml і залити його в кореневий каталог.
5. Додайте сайт в служби вебмайстрів
Найцікавіші:
- Google Webmaster Tools
- Яндекс. Веб-майстер
- Bing Webmaster Tools
Що варто зробити в першу чергу:
- Додати уже створену карту сайту.
- Вказати географічну приналежність сайту.
- Вказати переваги для доменного імені: з www або без www.
- Перевірити Instant Preview.
- Перевірити наявність файлу robots.txt.
6. Прикрутіть соціальність
Додайте соціальні кнопки, віджети, плагіни: Twitter, Facebook, Google+. Соціальні сигнали відіграють роль в пошуковій оптимізації, але навіть цікавішим буде наявність цих елементів на сайті, якщо у вас є контент, який захочуть згадати не тільки ваші друзі і близькі.
7. Зробіть технічне тестування
Перевірте швидкість основних сторінок в Google Page Speed. Хороші показники будуть від 70 до 100. Якщо у вас цифри нижче, тоді є сенс поговорити з хостинговою компанією.
8. Напишіть план створення експертного або тематичного контенту
Статичні сторінки – це добре. Але з появою регулярних, якісних оновлень контенту на сайті, в тому числі за допомогою блогу, ви зможете істотно підвищити свої шанси на участь в верхніх позиціях в пошуковій видачі.