В даному циклі статей ми розглянемо кілька основних інструментів, які фахівці відносять до технічної оптимізації. А саме, що необхідно зробити на сайті (блозі, інтернет-магазині), щоб це в подальшому вплинуло на просування сайту.

Звісно, якщо ви хочете заощадити час, зверніться до професіоналів https://seomasters.com.ua/seo/. SoeMasters розробить стратегію комплексного просування вашого бізнесу в інтернеті.

Не важливо якою мовою написаний сайт, або який конструктор/CMS ви використовуєте – рекомендації універсальні.

 1. Встановіть Google Analytics

Безкоштовний інструмент для аналізу статистики відвідувань, конверсії та продуктивності сайту. Останні нововведення в аналітиці дозволяють відстежувати статистику відвідування сайту в реальному часі.

2. Підберіть ключові слова для основних сторінок

Для цього завдання є два основні інструменти:

  • Google Keyword Tool
  • Статистика ключових слів на Яндексі

3. Зробіть on-page SEO

На підставі ваших досліджень з пункту 2, опишіть сторінки так, щоб пошукові системи захотіли показати ваш сайт в своїх результатах.

Тут не варто використовувати якомога більше ключових слів на сторінці і в тегах. Як правило, одна сторінка – це одне ключове слово, плюс кілька супутніх.

Є 7 основних елементів, де можна використовувати ключові слова:

  • Адреса (URL) сторінки.
  • Тег Title: 60-70 знаків (з пробілами).
  • Мета-тег Description: 155-160 знаків.
  • Заголовки і підзаголовки в тексті. У коді це H1-H4.
  • Опис картинок на сторінці: тег ALT.
  • Текст.

4. Зробіть карту сайту

Для цього треба зібрати всі сторінки сайту в один файл: sitemap.txt або sitemap.xml і залити його в кореневий каталог.

5. Додайте сайт в служби вебмайстрів

Найцікавіші:

  • Google Webmaster Tools
  • Яндекс. Веб-майстер
  • Bing Webmaster Tools

Що варто зробити в першу чергу:

  • Додати уже створену карту сайту.
  • Вказати географічну приналежність сайту.
  • Вказати переваги для доменного імені: з www або без www.
  • Перевірити Instant Preview.
  • Перевірити наявність файлу robots.txt.

6. Прикрутіть соціальність

Додайте соціальні кнопки, віджети, плагіни: Twitter, Facebook, Google+. Соціальні сигнали відіграють роль в пошуковій оптимізації, але навіть цікавішим буде наявність цих елементів на сайті, якщо у вас є контент, який захочуть згадати не тільки ваші друзі і близькі.

7. Зробіть технічне тестування

Перевірте швидкість основних сторінок в Google Page Speed. Хороші показники будуть від 70 до 100. Якщо у вас цифри нижче, тоді є сенс поговорити з хостинговою компанією.

8. Напишіть план створення експертного або тематичного контенту

Статичні сторінки – це добре. Але з появою регулярних, якісних оновлень контенту на сайті, в тому числі за допомогою блогу, ви зможете істотно підвищити свої шанси на участь в верхніх позиціях в пошуковій видачі.

Також буде цікаво:   АМКУ оштрафував представництво «Huawei» на сотню тисяч гривень