Представники Xiaomi вже неодноразово висловлювалися на користь скорочення реклами в MIUI. Ось і на цей раз Бай Пен (Bai Peng), головний менеджер відділу інтернет-бізнесу Xiaomi, висловився в тому ж ключі.
У компанії насправді працюють над двома варіантами, які, судячи з усього, будуть застосовані одночасно. Перший – реальне скорочення обсягу реклами. Другий – підвищення її ефективності. Застосовуючи якісь особливі алгоритми, розробники сподіваються зробити рекламу більш релевантною, дохідливою, але і менш дратівливою.
Судячи з усього, повне позбавлення від реклами MIUI не загрожує. Більш того, якщо раніше Лей Цзунь (Lei Jun) різко висловлювався на користь скасування декількох типів рекламних повідомлень, то тепер риторика вже більш м’яка — зменшення кількості і підвищення її ефективності. І це не дивно, адже найбільший дохід Xiaomi приносить мобільний підрозділ — тобто смартфони, на яких реклама і демонструється.