Широкоформатний друк – це цифровий друк на рулонних матеріалах (вінілова плівка, папір, банерна тканина, сітка). Призначена для виготовлення плакатів, розтяжок і елементів більш складних конструкцій зовнішньої реклами. Для даного друку використовуэться широкоформатний принтер.

Готова продукція, виконана методом широкоформатного друку, являє собою зображення, нанесене на рулонний матеріал. Далі – залежно від цілей рекламної кампанії – продукція проходить через виробничий цикл і постає перед цільовою аудиторією у вигляді рекламних щитів, афіш, вивісок, перетяжок, вітрин та інших рекламних носіїв.

Широкоформатний друк можна умовно розділити на два напрямки: для зовнішньої реклами та інтер’єрну. Як видно з визначень, розходження криються в області застосування виробленої продукції.

Інтер’єрний друк передбачає, що на зображення дивляться з невеликої відстані, отже, зображення може бути відносно невеликим, але має бути гранично якісним, ​​тому друк проводиться з високою роздільною здатністю (720 – 2880 точок на дюйм). Також відмінною рисою інтер’єрного друку є відсутність специфічного запаху готової продукції, що пов’язано з особливістю технології друку. Завдяки цим відмітним властивостям інтер’єрний друк ідеально підходить для внутрішнього оформлення приміщень та виготовлення рекламних конструкцій, які плануються використовувати в закритому просторі.

Інтер’єрний друк використовується для виготовлення:

  • елементів оформлення виставкових стендів і різних презентаційних конструкцій;
  • фотографій і репродукцій картин для оформлення приміщень;
  • POS-матеріалів (плакатів, графіки для підлоги, ростових фігур);
  • шпалер, натяжних стель з різними ефектами для ексклюзивного оформлення інтер’єрів.

Друк для зовнішньої реклами призначений для нанесення зображень, які повинні бути видні здалеку, їх розміри можуть досягати декількох метрів і навіть десятків метрів в ширину, отже, дрібні деталі менш важливі, тому дозвіл друку помітно нижче (150 – 360 точок на дюйм).

Зовнішня реклама передбачає використання рекламного носія поза приміщенням, отже, він повинен бути стійкий до дії агресивного середовища. Дощ, сніг, перепади температури, сонячне світло, сильний вітер, – все це може пошкодити носій, тому технологія широкоформатного друку для зовнішньої реклами передбачає особливу зносостійкість продукції, що нехарактерний для інтер’єрного друку.

Широкоформатний друк, розрахована на розміщення поза приміщенням, використовується для:

  • виготовлення перетяжок, банерів, брандмауерів, табличок, покажчиків, вивісок і більш складних рекламних конструкцій;
  • обклеювання білбордів і транспортних засобів;
  • оформлення вітрин.

Також буде цікаво:   Huawei скоротила замовлення на свої флагманські смартфони