Що дратує українців у рекламі брендів, що вони вважають доречним під час війни і як загалом оцінюють креатив під час воєнного стану, дослідили Kantar і Google.

Більше половини респондентів (53%) обирають українські бренди. При виборі бренду найбільше значення мають відсутність зв’язків із країною-агресором, акційна ціна й те, чи перераховує бренд кошти на потреби ЗСУ.

Також більше половини опитаних (54%) вважають, що бренди мають продовжувати рекламувати товари під час війни. А 17% зазначили, що це робити недоречно. На думку 45% опитаних, реклама має враховувати воєнні реалії, натомість 17% хочуть бачити в рекламі щасливе життя без війни.

Майже чверть опитаних (23%) зазначила, що є прояви або дії брендів, які дратують їх під час війни, а саме використання національної символіки, неврахування військових реалій або недоречність реклами, спекуляція чи піар на темі війни. Як приклад респонденти наводять назви піци «Байрактар» чи «Слава Україні».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.