Що дратує українців у рекламі брендів, що вони вважають доречним під час війни і як загалом оцінюють креатив під час воєнного стану, дослідили Kantar і Google.

Більше половини респондентів (53%) обирають українські бренди. При виборі бренду найбільше значення мають відсутність зв’язків із країною-агресором, акційна ціна й те, чи перераховує бренд кошти на потреби ЗСУ.

Також більше половини опитаних (54%) вважають, що бренди мають продовжувати рекламувати товари під час війни. А 17% зазначили, що це робити недоречно. На думку 45% опитаних, реклама має враховувати воєнні реалії, натомість 17% хочуть бачити в рекламі щасливе життя без війни.

Майже чверть опитаних (23%) зазначила, що є прояви або дії брендів, які дратують їх під час війни, а саме використання національної символіки, неврахування військових реалій або недоречність реклами, спекуляція чи піар на темі війни. Як приклад респонденти наводять назви піци «Байрактар» чи «Слава Україні».

Також буде цікаво:   Xiaomi випустила нову графічну оболонку