Компанія Google заборонить браузеру Chrome відключати рекламу на льоту. Це стосується всіх блокувальників, які фільтрують банери ще до їх завантаження. До таких відносяться Ghostery і uBlock Origin, що працюють через webRequest API.

Це нововведення впроваджується в рамках комплексу поліпшень, описаних в документі Manifest V3. Його перша публікація викликала хвилю обурення користувачів, після чого Google дещо змінила свою позицію, зберігши можливість перехоплення і блокування реклами для корпоративних користувачів.

Політика Google в цьому відношенні пояснюється тим, що реклама для неї є головним джерел доходу. Навіть в офіційній фінансовій звітності вказано, що блокувальники можуть негативно позначитися на результатах діяльності компанії. Тому, навряд чи варто дивуватися таким нововведенням.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.