16 травня відбулася конференція Ad Summit Kyiv 2019. Одним з доповідачів був Директор з продажу Rakuten Viber в Центральній і Східній Європі Костянтин Костандінов.

Техно 24 вдалося поспілкуватися з ним, розпитати, які інструменти Viber можуть допомогти українському бізнесу, а також які трансформації відбудуться з месенджером в найближчому майбутньому.

Хто такий Костянтин Костандінов?

Костянтин почав працювати в компанії Viber в 2016 році як менеджер з продажу. До цього він працював в компанії Deloitte і був керівником з продажу в KPMG Bulgaria.

Зараз Костандінов є директором з продажу Viber в Центральній і Східній Європі. Він відповідає за потенційні і діючі партнерства, розробку бізнес-планів та стратегій для збільшення продажів Viber у всьому регіоні.

Viber дуже популярний серед українських користувачів. Вітчизняні бренди теж так активно використовують месенджер для просування бізнесу?

Так, компанії активно користуються послугами Viber. Найпопулярнішим сервісом для бізнесу є використання нашого застосування для розсилки бізнес-повідомлень. Це повідомлення, на які підписується сам користувач. Багато компаній повністю відмовилися від використання звичайних SMS і зараз користуються тільки послугами Viber. Щомісяця за допомогою нашого сервісу українські компанії розсилають близько мільйона таких бізнес-повідомлень. Найбільш популярна ця послуга в банківській сфері, адже банки часто повідомляють користувачам про різні транзакції.

Які ще компанії є вашими партнерами в Україні?

Ми не працюємо безпосередньо з компаніями. Наша співпраця проходить через агентства або спеціальні агрегатори, яких в Україні не так багато і вони працюють в існуючому правовому полі. Серед наших партнерів, які користуються послугами Viber, можу назвати Nestle, Pepsi Cola, «Світоч». Зараз домовляємося про співпрацю з Mastercard. Саме тому я і приїхав в Україну, щоб розвивати партнерство з українським бізнесом.

Крім розсилки повідомлень, якими послугами Viber користуються українські компанії?

Також це розміщення нативної реклами в додатку Viber. Наприклад, банерна реклама – коли користувач закінчує дзвінок, то з’являється рекламний банер. Зараз ми працюємо над тим, щоб показувати таким же чином і відео.

І ще стікери. Ми пропонуємо як звичайні, пов’язані з якоюсь емоцією або темою, так і стікери, пов’язані з різними брендами. Це теж гарне рішення для компаній. Брендований стікерпак, може збільшити охоплення клієнтів в кілька разів. Спочатку користувач завантажує набір стікерів, а потім відправляє його друзям і знайомим, таким чином збільшуючи кількість взаємодій з брендованим контентом.

Також буде цікаво:   «ПриватБанк» може відключити Apple Pay і Google Pay