Щорічне опитування відпочиваючих визначило топ найгірших авіакомпаній року. Серед них виявилися Ryanair, Vueling, British Airways, Wizz Air та інші.
У дослідженні брали участь 6500 пасажирів літаків. Вони оцінювали процес посадки, комфорт сидінь, варіанти харчування і розваг, пунктуальність польотів, співвідношення ціни і якості. В результаті авіакомпанія отримувала бал у відсотках. Низький бал говорив про низьку якість обслуговування.
Найгіршою авіакомпанією на ближніх рейсах виявилася Ryanair. Вона набрала лише 44%. У трійку «антилідерів» також увійшли Vueling і British Airways, які набрали 54% і 55% відповідно.
Рейтинг авіакомпаній, які виконують короткі перельоти:
- Ryanair – 44%
- Vueling – 54%
- British Airways – 55%
- Wizz Air – 56%
- TUI Airways – 59%
- Flybe – 60%
- TAP Air Portugal – 61%
- KLM – 65%
- easyJet – 65%
- Eurowings – 67%
- Lufthansa – 69%
- Norwegian – 70%
- Swiss – 71%
- Aer Lingus – 71%
- SAS Scandinavian Airlines – 74%
Нижчий бал на далеких перельотах отримала American Airlines. Пасажири дали їй 48%. За нею йдуть British Airways і Etihad Airways. Остання, до речі, пропонує найдорожчі місця в літаках.
Рейтинг авіакомпаній, які виконують далекі перельоти:
- American Airlines – 48%
- British Airways – 55%
- Etihad Airways – 56%
- Air Canada – 60%
- United Airlines -62%
- Qantas – 64%
- TUI Airways – 67%
- Delta Air Lines – 67%
- Thai Airways – 67%
- Air Transat – 68%
- KLM – 68%
- Virgin Atlantic – 72%
- Emirates – 76%
- Qatar Airways – 79%
- Singapore Airlines – 88%