На перший погляд в паренні немає ніякої премудрості: електронна сигарета схожа на звичайну, значить, і курити її потрібно так само. Але не слід забувати, що е-сигарета – досить складний електронний девайс, тому і поводитися з нею треба відповідно. Якщо ви будете дотримуватися простих, але обов’язкових правил, то і сигарета вам прослужить довше і задоволення буде повніше.

Підготовка до куріння

Одна з основних частин електронної сигарети або мода – акумулятор. Першого його зарядку бажано проводити протягом 10-12 годин, пізніше для повного заряду акумулятора достатньо буде 2-3 годин. Зазвичай про останню стадію зарядки сигналізує відключення світлодіода. У зарядженому пристрою, установіть для початку середню потужність, потім її можна буде відрегулювати при необхідності. Наступний крок у підготовці до куріння після зарядки акумулятора – заправка картриджа рідиною для электронные сигареты. Заправили, можна починати!

Перші затяжки

Саме перші затяжки дуже важливі, як для сигарети, так і для новачка. Зробіть 10-15 коротких і неглибоких, гранично обережних затяжок, що не вдихаючи пар в легені. Справа в тому, що з незвички дим електронної сигарети здається занадто міцним, і організм як захисна реакція може відповісти приступом кашлю. Повільний, поступовий початок допоможе нейтралізувати захисні заходи. Що стосується пристрою, то після першої заправки картриджа рідина не відразу надходить у випарник, тому їй треба допомогти. Але робити це треба обережно, щоб не перестаратися і не затягнути більше, ніж потрібно.

Процес пішов, що далі?

Слід дотримуватися при плануванні тієї ж інтенсивності, що і при курінні звичайних сигарет, тобто не більше двадцяти затяжок за один раз. Електронної сигарети немає кінця, тому в перші дні польоту особливо небезпечне передозування нікотину. Паузи між затяжками робіть близько п’яти секунд – дайте охолонути Атомайзеру. Він віддячить вам за турботу більш довгою службою.

Протягом дня робіть перерви між перекурами, від занадто частого використання картридж занадто пересихає в частині, що стикається з випарником. Під час перерви в годину-дві рідина встигає рівномірно розподілитися по резервуару. Якщо не можете терпіти тривалих перерв, придбайте змінний картридж. До речі, він стане вам у пригоді, якщо ви міняєте смак рідини. Адже в атомайзери завжди залишається трохи недопаленої рідини, тому при використанні нової рідини іншого смаку відбудеться їх змішування, що обов’язково вплине на смакові якості. Найкращий спосіб уникнути цього – використовувати для кожного смаку свій атомайзер.

Також буде цікаво:   ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ДО ВСТАНОВЛЕННЯ НА АВТОМОБІЛЬ ГБО

Якщо робити несильні, але тривалі затяжки, то пар буде рясніше. У той час як занадто глибокі або різкі затяжки призводять до утворення надлишку рідини в атомайзеру, який може протекти по різьбі в акумулятор. До того ж багато моделей при сильному затягуванні пара починають видавати сторонні звуки: свист, шипіння. До чого вам зайвий шум? Завдяки довгим затягування в легені потрапляє більше пара, значить, насичення настане швидше.
Сигарету слід трохи нахилити вниз, тоді рідина з картриджа буде надходити в атомайзер поступово і рівномірно. У сигаретах з механічним акумулятором не забувайте натискати кнопку.

Правильне ширяння нагадує куріння швидше кальяну, ніж звичайної сигарети. Парите із задоволенням!