Творці Clubhouse Пол Девісон і Рохан Сет оголосили, що сервіс тепер доступний всім користувачам без запрошень. На даний момент в списку очікування перебуває близько 10 млн чоловік. Всі вони будуть додані найближчим часом.

Разом з цим Clubhouse продемонстрував новий логотип, а також новий значок програми.

TheVerge зазначає, що відкриття додатка відбувається на тлі зростаючої конкуренції. Коли Clubhouse розробив свій продукт і обзавівся списком очікування, інші соціальні аудіопродукти запускалися з відкритим доступом. Якщо Clubhouse хоче і далі залучати нових користувачів, він повинен переконатися, що кожен бажаючий може безперешкодно приєднатися до спільноти.

Для досягнення цієї ж мети раніше Clubhouse запустив додаток для Android.

Також буде цікаво:   Особливості ставок в кіберспорті