Expedia інтегрувала у свій сервіс ChatGPT. Тепер штучний інтелект може допомагати мандрівникам планувати їхні поїздки.
Експерти платформи попереджають, що поки ChatGPT не зможе створити детальний і докладний план поїздки. Але без проблем відповідатиме на такі питання, як «Куди мені поїхати?», «Де краще зупинитися?», «Як пересуватися?», «Де поїсти?», «Що подивитися?» та інші.
Підключитись до ChatGPT можна через сайт Expedia. Ще один варіант – почати розмову на сайті AI-помічника, а потім він сам перенаправить тебе в сервіс.
ChatGPT – це не перший інструмент AI, який інтегрує Expedia. Компанія вже використовувала технологію у пошуку порівняння готелів, відстеження вартості авіаквитків та інших алгоритмах, пов’язаних з відпочинком, на своєму сайті та у додатку.