Книга «Маркетинг без диплома» – це керівництво до дії для підприємців, маркетологів та інших людей які хочуть дізнатись більше про принципи маркетингу. Книга мені здалася доволі цікавою. Дуже точно все описано, без води. Читати потрібно з олівцем і блокнотом, щоб конспектувати (рекомендую).

 Джон Янч – гуру в області реклами. Більше 12 років він консультує такі компанії як American Express, Microsoft, Hewlett-Packard, SCORE та інші. Власник бренду Duct Tape Marketing.

У першій частині Джон Янч пояснює основи прикладного маркетингу, стратегію і тактику, і допомагає створити послідовну і цілісну систему. Розповідає не просто про те, що вам необхідно робити, але і як це втілити в реальне життя: хто такий ідеальний клієнта, формулювання маркетингового повідомлення, створення фірмового стилю, а також продуктів для кожного етапу відносин з клієнтом, залучення всієї команди в маркетинг.

Друга частина розповідає про створення системи генерації лідів, перетворення потенційних покупців у відданих клієнтів, а клієнтів – в партнерів і «адвокатів» вашої компанії. Про рекламу, яка дає результати, про прямі розсилки, підвищенні ефективності рекомендаційного маркетингу.

Підсумовуючи усе це, маємо сім простих і ефективних кроків для успішного прикладного маркетингу і значний набір інструментів для створення лідів та подальшої конверсії в постійних клієнтів.

Сім простих і ефективних кроків для успішного маркетингу:

  1. Усвідомити, що маркетинг – це стратегія, а не тактика.
  2. Впровадити концепцію «пісочного годинника» маркетингу.
  3. Налагодити стабільне виробництво корисного контенту.
  4. Забезпечити активну присутність в соціальних мережах.
  5. Генерувати Ліди.
  6. Запустити систему конверсії.
  7. Скласти маркетинговий календар і його дотримуватися.

Резюме

  • Оцінка: 9/10.
  • Читати: так, буде корисна усім.

Також буде цікаво:   Книга для читання: «Тонке мистецтво пофігізму. Парадоксальний спосіб жити щасливо», Марк Менсон