Українська компанія Leo Burnett Ukraine розробила безкоштовний онлайн-сервіс «Екоденник», який допомагає зробити життя більш екологічним. За словами розробників, ця ініціатива допоможе користувачам «зробити майбутнє чистим простором для творчості».

«Екоденник» складається з 52 завдань-викликів на кожен тиждень, які мають допомогти розвинути відповідальне ставлення до сміття. Розробники платформи пропонують брати один виклик на тиждень. Наприклад, протягом семи днів ходити в магазин з тканинною сумкою замість того, щоб брати пластикові пакети, відмовитися від купівлі вологих серветок, користуватися термочашкою, посадити на підвіконні цибулю або не пити пакетовані чай і каву. Крім того, розробники обіцяють додати ще більше щоденних викликів.

Взяти участь в ініціативі може будь-хто охочий. Для цього достатньо підписатися на розсилання та щотижня отримувати нове завдання.

Також буде цікаво:   Особливості ставок в кіберспорті