Китайська корпорація Xiaomi продовжує активно радувати користувачів по всьому світу, випускаючи на ринок якісні електронні гаджети за низькою ціною. 5 березня 2019 року, даний виробник електроніки представив і запустив в продаж зарядку за 250 гривень ($ 9), яка здатна заряджати смартфони, планшети, ноутбуки і будь-які інші електронні пристрої. Вона володіє компактними габаритами, але при цьому має потужність 30 Вт і всілякі види захистів, щоб захистити заряджаються гаджети від непередбачених ситуацій.

Компанія-виробник Xiaomi провела на території Китаю міні-презентацію, в ході якої вона представила кращу зарядку всього за 250 гривень, а оснащена вона відразу двома портами. Один з них являє собою USB-A (27 Вт), а заряджати з його допомогою можна будь-які гаджети. Якщо ж потрібна потужність в 30 Вт, наприклад, для швидкої зарядки смартфона або планшета, слід використовувати інтерфейс USB Type-C. При одночасної зарядки відразу двох пристроїв з використанням двох роз’ємів зарядного пристрою потужність знижується до 24 Вт.

Виробник заявляє підтримку стандарту USB Power Delivery, а значить з його допомогою можна швидко заряджати останні покоління MacBook, iPhone і iPad, що для власників техніки Apple може бути дуже корисно. Головне розуміти і враховувати, що MacBook Pro в 15-дюймової версії має блок живлення на 80 Вт, тоді як в продукті Xiaomi, що володіє набагато більш компактними габаритами, це значення знаходиться на рівні 30 Вт. Це означає, що деякі електронні пристрої такого типу зможуть заряджатися тільки тоді, коли вони не використовуються.

Нова зарядка від Xiaomi, найкраща на ринку за свої гроші, виконана з білого пластику, який не запалюється під високою температурою. Можна використовувати різні режими зарядки, в тому числі 5W / 3A і 15W / 2A. Спеціальна «розумна» начинка в блоці живлення підлаштовується під той гаджет, який заряджається, щоб забезпечити максимальну швидкість зарядки. Продажі нового 30-ватного зарядного пристрою вже почалися в офіційному онлайн-магазині бренду, а також у фірмових роздрібних торгових точках на території Китаю.

Також буде цікаво:   Microsoft вирішила відмовитися від бренду Office