Комісія з алкоголю та азартних ігор Онтаріо (AGCO) вжила рішучих заходів для захисту дітей і молоді, заборонивши операторам співпрацювати зі спортивними зірками та знаменитостями у своїх маркетингових кампаніях. Рішення набуде чинності 28 лютого 2024 року.

Що означає заборона для операторів?

Заборона AGCO забороняє зареєстрованим iGaming-операторам використовувати в своїх маркетингових кампаніях в цій канадській провінції як діючих спортсменів, так і тих, що вийшли на пенсію. Стандарти інтернет-ігор також поширюються на обмеження використання знаменитостей, на яких неповнолітні дивляться як на зразки для наслідування при огляді slots city.

Знаменитостям і спортсменам буде дозволено з’являтися тільки в кампаніях, які пропагують відповідальну гру в азартні ігри.

Том Мангем, реєстратор і головний виконавчий директор AGCO, підкреслив важливість захисту молоді Онтаріо:

“Діти та молодь перебувають під сильним впливом спортсменів та знаменитостей, яких вони наслідують. Тому ми посилюємо заходи щодо захисту молоді Онтаріо, забороняючи використання цих впливових особистостей для просування онлайн-ставок в Онтаріо.

Що стало причиною заборони?

Комісія з алкоголю та азартних ігор Онтаріо проаналізувала дані, зібрані після першого року легальних онлайн-ігор в Онтаріо, і проконсультувалася з відповідними зацікавленими сторонами у квітні 2023 року, перш ніж ухвалити рішення. Серед зацікавлених сторін були відповідальні експерти з азартних ігор, організації з питань психічного здоров’я та охорони здоров’я, оператори азартних ігор та широка громадськість.

Загальний висновок полягав у тому, що заборона будь-якої участі спортивних зірок і знаменитостей, які звертаються до неповнолітніх, у рекламі азартних ігор допоможе захистити дітей і молодь. AGCO прагне створити більш безпечне середовище для азартних ігор та зменшити потенційні ризики для неповнолітніх.

Також буде цікаво:   У «Дію» додали три нові послуги й повернули ще дві