Власники смартфонів iPhone Xs і Xs Max почали скаржитися на слабкий рівень сигналу стільникового зв’язку і Wi-Fi. Про це пише MacRumors.
За словами користувачів, при першому включенні телефону сигнал майже такий же, як на iPhone X і iPhone 8. Однак через кілька хвилин новий смартфон перестає передавати дані по LTE. Перемикання LTE на 3G вирішує проблему, але при повторному включенні сигнал знову погіршується. Також на форумах з’являються скарги на слабкий сигнал Wi-Fi на частоті 5 гігагерц.
Раніше в мережі з’явилися скарги на дефектні екрани нових iPhone. Користувачі пишуть, що дисплей iPhone Xs на мінімальному значенні яскравості виглядає «жахливо». При нормальному значенні проблем не виникає, але при зменшенні яскравості кольору спотворюються і чорний перетворюється в бурий.