Згідно зі звітом TechCrunch, тепер у користувачів Instagram є можливість додавати до п’яти посилань у свої профілі.

Посилатись можна на онлайн-бізнеси, бренди, які вони просувають, або посилання на їх сторінки на інших платформах. Ця функція доступна як для звичайних, так і для бізнес-акаунтів. Щоб скористатися нею, потрібно натиснути кнопку «Редагувати профіль», а потім «Посилання» і «Додати зовнішнє посилання». Після додавання посилань, їх можна переставляти в потрібному порядку. Крім того, можна додати окреме посилання на Facebook за допомогою спеціальної опції (з іконкою, яка має круглу форму).

Щодо обмежень, Meta загалом не накладає обмежень на посилання, але зазначає, що скануватиме їх, щоб переконатися, що вони відповідають правилам спільноти та не містять шкідливого вмісту.

Engadget відзначає, що посилання не відкриваються в новому вікні браузера, а замість цього відображаються всередині Instagram. Щоб перейти до відповідного веб-сайту, потрібно відкрити меню з трьома крапками і вибрати опцію «Відкрити в браузері».

Засновник Meta, Марк Цукерберг, назвав цю функцію «ймовірно, однією з найбільш затребуваних». Згідно з виданням, ця функція може бути додана не раніше через боязнь того, що користувачі проводитимуть менше часу в Instagram і будуть переходити до іншого контенту. Також, соціальна мережа може розглядати додавання посилань як конкурентн

Також буде цікаво:   Instagram розширив функцію «Близькі друзі» на публікації та Reels