Італійський бренд одягу та аксесуарів Diesel зняв нову рекламну кампанію «Francesca» у Києві. Головну роль у рекламі виконала трансгендерна дівчина і активістка Харлоу Монро, повідомляє Adweek. 

Над роликом працювала київська продакшн-студія Family Production. Рекламу знімали в університеті Києва. Це вже не вперше Family Production співпрацюють з  Diesel.

Режисером став Франсуа Руссель, який також відомий своїми рекламними роликами для Nike, Axe і Stella Artois.

Засновник Diesel Ренцо Россо сказав, що нова реклама втілює цінності бренду, показуючи, що «індивідуальність, гордість і здатність жити так, як хочеться, — це справжній успіх в житті». 

Реліз реклами збігається з запуском капсульної колекції Diesel 2020 року, яка присвячена місяцю Прайду. В рамках цієї кампанії Diesel і благодійний фонд компанії «Only the Brave» підтримають міжнародні проєкти гендерної ідентичності та інтеграції.

Також буде цікаво:   Dove переосмислили стандарти краси у новій рекламній кампанії «Courage is Beautiful»