Соціальна мережа Instagram дала прогноз трендів на 2022 рік, повідомляє Ain.ua з посиланням на звіт соцмережі.

У компанії вважають, що тренди задаватимуть покоління Z і міленіали, тож опитали 1200 людей віком від 13 до 24 років.

 МОДА Й КРАСА

  • вибір одягу, який сприятиме самовираженню. Причиною стало те, що через пандемію треба було часто залишатися вдома й обирати комфортний домашній одяг;
  • сяйлива шкіра, натуральна косметика та мінімалізм у макіяжі;
  • модні стилі: «ностальгійний» одяг, стиль «темна академія» (твід і вінтажні аксесуари, популярні серед випускників європейський ВНЗ), «гоблінкор» (одяг зеленого кольору, рослинні принти, що несуть естетику близькості з природою).

ШОПІНГ

  • майже третина опитаних (24%) хочуть споживати більш свідомо та готові продавати старий одяг в інтернеті;
  • зросте популярність секонд-хендів, особливо таких, що переймаються екологічними проблемами.

МУЗИКА Й ТАНЦІ

  • збільшення кількості візуального контенту в поєднанні з музикою, до музичних альбомів частіше додаватимуть графічні компоненти;
  • зростання популярності танцювальних челенджів.

ІНФЛУЕНСЕРИ

  • традиційні знаменитості втрачатимуть вплив на культуру, натомість тенденції формуватимуть мікроінфлуенсери (блоги від 1 тисячі підписників). Спільні цінності будуть важливішими за кількість аудиторії.

КАР’ЄРА Й ОСВІТА

  • більше 90% вважають, що найкраще навчання можна отримати з реального життя;
  • 66% думають, що наявність диплому вже не має великого значення;
  • 87% притримуються думки, що люди працюють надто багато, щоб заробити потрібну їм кількість грошей.

ЇЖА

  • чверть опитаних хотіла б експериментувати з приготуванням страв, наприклад, пекти домашній хліб або спробувати себе в молекулярній кухні.

ЗДОРОВ’Я

  • найбільшим трендом стане ментальне здоров’я. Щоб його підтримати, майже третина (30%) займатимуться медитаціями, а ще чверть оберуть креативні вправи (малювання, написання музики);
  • майже половина опитаних (48%) займатимуться фізичними вправами, проти 34% у минулому році.

МЕМИ

  • ідеальним мемом називають такий, що поєднує в собі іронію та щирість;
  • найбільше у 2022 року цікавитимуться жартами про криптовалюту та криптоінвестиції (32% проти 29% у минулому році);
  • зменшуватиметься інтерес до абсурдного гумору (29% проти 35% у минулому році).

У 2022 році зростатиме популярність стримів і VR-технологій.

Також «зумерів» опитали щодо соціальної справедливості. Більше третини (37%) планують надсилати пожертвування у 2022 році (у 2021 році цей показник становив 32%).

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.