Як і пропонували багато користувачів, замість старої соціальної мережі була запущена нова. Вона носить назву Google Currents, хоча вона також може конкурувати з Facebook, Twitter і іншими популярними проектами такого роду. Нова соцмережа кардинально відрізняється від старої, причому це стосується не тільки зовнішнього вигляду і всіх елементів меню, але ще і набору функціональних можливостей, який значно розширився.
При цьому компанія Google відзначає, що в першу чергу соціальна мережа Currents призначена для корпоративних користувачів, але в майбутньому її призначення може змінитися. На відміну від провальної Google+, нова соцмережа має простий і сучасний дизайн. В рамках нового проекту користувачі можуть спілкуватися один з одним, публікувати записи на стіні, робити приватні замітки, додавати теги, дивитися відео і виконувати масу інших дій.
В даний час соціальна мережа Currents працює в вигляді бета-версії, але публічною. Це означає, що спробувати цю «вбивцю» інших популярних соцмереж можуть всі бажаючі прямо зараз. Американська корпорація сподівається, що її новий проект виявиться затребуваним і популярним серед користувачів, і саме тому вона, найімовірніше, не поспішає з його повноцінним запуском. Тестування повинне виявити слабкі сторони сервісу, щоб їх можна було поліпшити, запропонувавши всьому світу зручний продукт.