Як і пропонували багато користувачів, замість старої соціальної мережі була запущена нова. Вона носить назву Google Currents, хоча вона також може конкурувати з Facebook, Twitter і іншими популярними проектами такого роду. Нова соцмережа кардинально відрізняється від старої, причому це стосується не тільки зовнішнього вигляду і всіх елементів меню, але ще і набору функціональних можливостей, який значно розширився.

При цьому компанія Google відзначає, що в першу чергу соціальна мережа Currents призначена для корпоративних користувачів, але в майбутньому її призначення може змінитися. На відміну від провальної Google+, нова соцмережа має простий і сучасний дизайн. В рамках нового проекту користувачі можуть спілкуватися один з одним, публікувати записи на стіні, робити приватні замітки, додавати теги, дивитися відео і виконувати масу інших дій.

В даний час соціальна мережа Currents працює в вигляді бета-версії, але публічною. Це означає, що спробувати цю «вбивцю» інших популярних соцмереж можуть всі бажаючі прямо зараз. Американська корпорація сподівається, що її новий проект виявиться затребуваним і популярним серед користувачів, і саме тому вона, найімовірніше, не поспішає з його повноцінним запуском. Тестування повинне виявити слабкі сторони сервісу, щоб їх можна було поліпшити, запропонувавши всьому світу зручний продукт.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.