16 березня відбувся анонс нової специфікації розміщення додатків в магазині Google Play, що дозволило з’ясувати, як буде розвиватися плеймаркеті в найближчі роки. Так, вже в 2019 році американська корпорація почне вимагати від всіх розробників надавати іконки в нативній роздільній здатності 512 на 512 пікселів, прямо як в App Store для iPhone з самого моменту його запуску. При цьому, прозорий фон буде цілком і повністю заборонений. Подібне правило майже 10 років тому ввела Apple.

За рахунок цього всі майбутні іконки в Google Play стануть повними аналогами таких в iOS, причому власники смартфонів зможуть самостійно вибирати бажану форму. Можна буде використовувати квадрат, коло, ромб, або ж овальний квадрат із закругленими краями. Розробникам додатків та ігор доведеться адаптувати своє програмне забезпечення під таке нововведення, надавши нові сучасні іконки в 512 на 512 пікселів. За рахунок цього інтерфейс всіх додатків стане дуже сильно похожиц на той що в iPhone.

Завантажувати нові іконки «в систему» ​​розробники ігор і програм зможуть вже з 1 квітня 2019 року, стверджує «пошуковий гігант», а робити це можна буде через платформу Google Play Console. Починаючи з 1 травня, тобто через місяць, розміщувати іконки, що не відповідають новим правилам, виявиться заборонено. Такі заходи повинні змусити всіх розробників адаптувати своє ПО під сучасний зовнішній вигляд. При цьому Google ввела такі нововведення тільки для смартфонів і планшетів на базі Android, тоді як на Wear OS, Android Auto і Android TV вони не діють.

Також буде цікаво:   ТОП найпродуктивніших смартфонів за підсумками серпня 2019