Лендінгем має в своїй структурі один з найважливіших елементів – кнопку Call To Action, яка закликає до дії. Це та сама кнопка, скористатися якою повинен захотіти відвідувач, що зайшов на ваш сайт. Таким способом він здійснює цільове дію і дає згоду на покупку товару або послуг, пропонованих на Лендінгем Пейдж.
Як зрозуміти, наскільки ефективна робота цієї кнопки?
Поради по тестуванню елемента CTAСтворення Лендінгем Пейдж з ефективно працюючим CTA елементом – головне завдання розробника. При цьому потрібно зробити тестування:контрасту CTA елемента Лендінгем Пейдж;
можливості вибору для відвідувачів;
очевидності виконання цільового дії.
Якщо говорити про колір, то важливо, щоб цей вирішальний фактор був більш контрастним в порівнянні з вибором кольорів, які присутні на сторінці. Не обов’язково, щоб колір кнопки був яскраво-червоним, колірна гамма при розробці Лендінзі повинна бути більш нейтральною. Це допоможе виділити кнопку призову до дії на нейтральному тлі.Встановити можливість вибору для відвідувачів при створенні Лендінгем також важливо. Для цього відвідувач повинен бути обмежений в цих діях. Скорочення дій, здійснюваних відвідувачами, дозволить не заплутати їх, і дасть можливість вибрати з одного або двох можливих варіантів. Потрібно пам’ятати, що ставлячи в пріоритети багато, можна не отримати нічого.Візуальна складова вибору для відвідувача дозволяє йому помітити головну кнопку і підкаже, що з нею робити. Тут можливі такі варіанти:
можливості вибору для відвідувачів;
очевидності виконання цільового дії.
Якщо говорити про колір, то важливо, щоб цей вирішальний фактор був більш контрастним в порівнянні з вибором кольорів, які присутні на сторінці. Не обов’язково, щоб колір кнопки був яскраво-червоним, колірна гамма при розробці Лендінзі повинна бути більш нейтральною. Це допоможе виділити кнопку призову до дії на нейтральному тлі.Встановити можливість вибору для відвідувачів при створенні Лендінгем також важливо. Для цього відвідувач повинен бути обмежений в цих діях. Скорочення дій, здійснюваних відвідувачами, дозволить не заплутати їх, і дасть можливість вибрати з одного або двох можливих варіантів. Потрібно пам’ятати, що ставлячи в пріоритети багато, можна не отримати нічого.Візуальна складова вибору для відвідувача дозволяє йому помітити головну кнопку і підкаже, що з нею робити. Тут можливі такі варіанти:
округлі форми об’єктів притягують увагу і дають трохи більший поштовх до інтерактивності;
великі розміри привабливіші і допомагають раніше помітити CTA елемент, крім того це дозволяє надати йому більшої ваги в структурі елементів, розташованих на сторінці;
розміщення – навколо CTA елемента наявний простір допомагає користувачам зорієнтуватися, які частини сторінки найбільш привабливі для взаємодії.Заклик до дії буде працювати більш потужно, якщо надати можливість відвідувачеві легко помітити CTA елемент на Лендінгем Пейдж. А потенційний клієнт повинен блискавично зрозуміти те, що вибір у нього обмежений.
Створення ленгінга з ефективним CTA елементом
Замовити Лендінгем і створити найбільш ефективну кнопку призову до дії з урахуванням всіх значущих параметрів, прямо або побічно впливають на виконання головного завдання Лендінгем Пейдж можна за допомогою професіоналів веб студії Business site. Лендінгем під ключ за прийнятною ціною в найкоротші терміни і найвищої якості в Києві, Запоріжжі, Миколаєві, Дніпрі, Харкові та інших регіонах України можна замовити на сайті веб студії www.site2b.com.ua/sozdanie-lending-page.
Створення ленгінга з ефективним CTA елементом
Замовити Лендінгем і створити найбільш ефективну кнопку призову до дії з урахуванням всіх значущих параметрів, прямо або побічно впливають на виконання головного завдання Лендінгем Пейдж можна за допомогою професіоналів веб студії Business site. Лендінгем під ключ за прийнятною ціною в найкоротші терміни і найвищої якості в Києві, Запоріжжі, Миколаєві, Дніпрі, Харкові та інших регіонах України можна замовити на сайті веб студії www.site2b.com.ua/sozdanie-lending-page.