Apple, Amazon і Google очолили рейтинг найдорожчих брендів світу. Їхня спільна оцінка досягає половину трильйона доларів. Рейтинг опублікувало агентство Interbrand.
У 2018 році оцінка Apple перевищила $200 млрд. Amazon і Google оцінили, відповідно, у $155 і $101 млрд.
Трійку лідерів рейтингу складають технологічні компанії. Також в список потрапили представники автомобілебудівної галузі, FMCG, фінансові послуги та товари для розкоші.
Перша десятка рейтингу найдорожчих брендів виглядає таким чином:
- Apple ($214 млрд);
- Google ($155 млрд);
- Amazon ($101 млрд);
- Microsoft ($93 млрд);
- Coca-Cola ($66 млрд);
- Samsung ($60 млрд);
- Toyota ($53 млрд);
- Mercedes-Benz ($49 млрд);
- Facebook ($5 млрд);
- McDonald’s ($43 млрд).
Для складання рейтингу агентство оцінює фінансові показники компаній, а також силу бренду. Важливою також є здатність брендів реагувати на мінливі запити покупців.