Apple, Amazon і Google очолили рейтинг найдорожчих брендів світу. Їхня спільна оцінка досягає половину трильйона доларів. Рейтинг опублікувало агентство Interbrand.

У 2018 році оцінка Apple перевищила $200 млрд. Amazon і Google оцінили, відповідно, у $155 і $101 млрд.

Трійку лідерів рейтингу складають технологічні компанії. Також в список потрапили представники автомобілебудівної галузі, FMCG, фінансові послуги та товари для розкоші.

Перша десятка рейтингу найдорожчих брендів виглядає таким чином:

  • Apple ($214 млрд);
  • Google ($155 млрд);
  • Amazon ($101 млрд);
  • Microsoft ($93 млрд);
  • Coca-Cola ($66 млрд);
  • Samsung ($60 млрд);
  • Toyota ($53 млрд);
  • Mercedes-Benz ($49 млрд);
  • Facebook ($5 млрд);
  • McDonald’s ($43 млрд).

Для складання рейтингу агентство оцінює фінансові показники компаній, а також силу бренду. Важливою також є здатність брендів реагувати на мінливі запити покупців.

Також буде цікаво:   «Укрзалізниця» випустила мобільний додаток