У США завершилася десята головна конференція відеоблогерів VidCon, що визначає головні тренди розвитку соцмереж і що буде надалі популярним серед покоління Z. На основі конференції видання TechСrunch виділило 5 головних трендів у соцмережах.
- TikTok продовжуватиме набирати популярність серед представників покоління Z. Як пише TechСrunch, ця платформа вже зібрала більше різноманітних та оригінальних блогерів, ніж усі решта.
- Популярні блогери більше говоритимуть про проблеми психічного здоров’я і те, як це виснажливо – постійно створювати унікальний якісний контент. Вони закликатимуть нових блогерів шукати більш «стабільні» платформи для поширення контенту, які не змушують бути залежними від алгоритмів.
- Інфлюенсери продовжуватимуть працювати з брендами, але все більше починатимуть створювати власні бренди. А продукти інфлюенсерів отримуватимуть більше підтримки від фанатів.
- Якщо п’ять років тому блогери хотіли стати знаменитостями, то зараз знаменитості намагаються ставати блогерами. Актори та атлети скоро ставатимуть популярними серед покоління Z не завдяки своїм професійним досягненням, а завдяки дописам у соцмережах.
- Усі хочуть бути інфлюенсерами. Якщо раніше конференція VidCon була більше орінтована на фанатів, то зараз вона збирає інфлюенсерів різних масштабів, які шукають шляхи для розвитку кар’єри в соцмережах.