У США завершилася десята головна конференція відеоблогерів VidCon, що визначає головні тренди розвитку соцмереж і що буде надалі популярним серед покоління Z. На основі конференції видання TechСrunch виділило 5 головних трендів у соцмережах.

  1. TikTok продовжуватиме набирати популярність серед представників покоління Z. Як пише TechСrunch, ця платформа вже зібрала більше різноманітних та оригінальних блогерів, ніж усі решта.
  2. Популярні блогери більше говоритимуть про проблеми психічного здоров’я і те, як це виснажливо – постійно створювати унікальний якісний контент. Вони закликатимуть нових блогерів шукати більш «стабільні» платформи для поширення контенту, які не змушують бути залежними від алгоритмів.
  3. Інфлюенсери продовжуватимуть працювати з брендами, але все більше починатимуть створювати власні бренди. А продукти інфлюенсерів отримуватимуть більше підтримки від фанатів.
  4. Якщо п’ять років тому блогери хотіли стати знаменитостями, то зараз знаменитості намагаються ставати блогерами. Актори та атлети скоро ставатимуть популярними серед покоління Z не завдяки своїм професійним досягненням, а завдяки дописам у соцмережах.
  5. Усі хочуть бути інфлюенсерами. Якщо раніше конференція VidCon була більше орінтована на фанатів, то зараз вона збирає інфлюенсерів різних масштабів, які шукають шляхи для розвитку кар’єри в соцмережах.

Також буде цікаво:   Google розповіла, як на 25% підвищити час автономної роботи смартфонів