Google – це не тільки пошуковик і розробник найбільш затребуваною в світі операційної системи, але і популярний розповсюджувач реклами. Компанія розміщує оголошення на різних майданчиках, причому робить це настільки акуратно, що багато хто навіть не розуміють, що те, що вони бачать, – проплачена реклама. Така філігранність можлива тільки завдяки глибокому розумінню переваг користувачів, які Google збирає за допомогою всіх своїх сервісів. Так чому б не почати розширюватися?

Згідно з даними офіційного блогу Google, компанія готується збільшити кількість реклами, яку будуть бачити користувачі Android. Оголошення будуть вбудовані не в інтерфейс операційної системи, а в фірмові програми та сервіси пошукового гіганта. Найбільше змін зазнає пошуковик, для якого Google запланувала «галерейний» формат реклами. Він передбачає відображення каруселі клікабельних зображень товарів замість єдиного банера.

Як Google заробляє на вас

Таким чином Google розраховує зробити рекламу більш інтерактивною і тим самим підвищити її ефективність. Якщо користувачі будуть бачити більше товарів замість неоновлюваного банера з можливістю клікнути на кожен з них і тут же потрапити на сайт і оформити замовлення, це призведе до 25-відсоткового збільшення конверсії, прогнозує Прабхакар Рагхаван, керівник рекламного відділу Google.

Збільшення обсягів реклами, яка буде демонструватися на майданчиках Google, – досить суперечливе явище. З одного боку, ніхто не любить рекламу. Але, з іншого, якщо від неї все одно нікуди не дітися, буде краще, якщо вона буде максимально відповідати нашим інтересам. У той же час потрібно розуміти, що підвищення релевантності зажадає від Google збільшення обсягів інформації, що збирається про нас інформації, яка буде використовуватися для формування нашого портрета з усіма нашими звичками і інтересами. Добре це чи ні – вирішувати вам.

Також буде цікаво:   На ринок США виходить український сервіс Settle