Пошуковий гігант Google і відеохостинг YouTube підвели підсумки 2018 року і назвали найпопулярніші відео, які українці дивилися на хостингу. Найпопулярнішим запитом 2018 року в українському Google став “ЧС 2018” – чемпіонат світу з футболу. Скажімо чесно, це було цілком очікувано, адже в нашій країні люблять футбол. Потім слід “новий сезон серіалу “Мажор”, і “конкурс Євробачення-2018”. Крім того, українських користувачів Google традиційно цікавили нові фільми року, серіали “Школа” і “Поліцейський з Рубльовки” і Олімпіада-2018.
Серед художніх фільмів користувачі google найчастіше шукали: “Веном”, “Монстри на канікулах 3”, “50 відтінків свободи”, “Месники: Війна нескінченності”, “Дэдпул 2”, “Джуманджі. Поклик джунглів”, “Тихоокеанський рубіж 2”, “Фантастичні тварини: Злочини Гриндельвальда 2, “Красуня на всю голову”.
Купівлею року назвали: Бейблэйд, Т2, Укрзалізниця квитки, МАУ квиток, Iqos, Биткоин, Колонка jbl, Бездротові навушники, Айфон 8. ТВ-шоу року, згідно запитів, названі: “Євробачення 2018”, “Холостяк 8”, “Голос країни 2018”, “Танці з зірками 2018”, “Заміж за Бузову”, “Ліга сміху 2018”, “Оскар 2018”, “МастерШеф 8”, “Наречена для тата”, “Одруження наосліп 2018”.
Тепер пошуковик показав, ніж українці займаються у вільний час, коли приходять додому з роботи, або коли хворіють.