Instagram – це сервіс, що дозволяє вести свій фотощоденник, стежити за сторінками інших людей (серед яких безліч знаменитостей), спілкуватися в коментарях. Також введена можливість знімати невеликі відеоролики.

 

Привабливість сервісу полягає в тому у тому, що фотографію, тільки що зняту, можна тут же обробити (це зовсім нескладно), і зробивши з неї «цукерку», тут же викласти. Все гранично просто і доступно. У Інстаграм прийнято викладати різні дивовижні події, пейзажі, речі, які викликають емоційний відгук. Люди, які щодня обідають локшиною швидкого приготування, розміщують фотографії з суші-барів. А ті, які кожен день бувають в ресторанах, викладають в Інстаграм Доширак. А також прийнято викладати різні докази своєї приналежності до якогось класу. Спочатку це пішло від того, що Інстаграм був довгий час доступний виключно для Apple – пристроїв, настільки обожнюваних мажорами всіх мастей і достоїнств.

 

Говорячи про те, що таке Інстаграм, не можна не згадати, що це соціальна мережа. Напевно у Вас є подруга, яка сидить в Інстаграмі частіше, ніж на горщику. Швидше за все, вона Вам і порадила цей додаток. Так сталося швидке поширення цього сервісу (не рахуючи публікації в найпопулярніших сайтів-блогів БІТС Блог і Техкранч на ранній стадії розвитку).

 

Кому потрібен інстаграм?

 

Інстаграм підходить як для двірників, що знімають свою нову мітлу зі стразами, так і для його начальниці, яка фотографу свій новий Мерседес, отриманий за видатні успіхи перед керівником округу у вільний від роботи час. Іншими словами, Інстаграм підходить всім бажаючим щось показати. Але не кожному це потрібно. Останнім часом Інстаграм також став популярний серед початківців (і не дуже, як Nike чи Adidas). Незважаючи на небагаті можливості в плані спілкування, його функцій цілком вистачає, щоб розміщувати товар у вигляді фотографій, набирати потенційних клієнтів в передплатники і бути з ними на короткій нозі з допомогою коментарів. Одяг, взуття, аксесуари – найбільш ходові товари в Інстаграмі. І хто знає, можливо, скоро там будуть укладати нафтові контракти і проходити тендери на поставку зброї.

 

Вам точно не потрібен Інстаграм, якщо:

 

  1. У Вашому житті не відбувається нічого нового.
  2. У Вас немає ні друзів, ні кумирів, ні шанувальників.
  3. У Вас «звонилка».
  4. Якщо Вам цілком достатньо Ваших фотографій в глянцевих журналах по всьому світу.
  5. Ви сидите на google+, або викладаєте всі фотки тільки на Facebook.com.
  6. Ви не хочете «світити» нажитим майном.
  7. Ви на дієті (в інстаграм регулярно викладають апетитні фотографії їжі).
Також буде цікаво:   Як знімають відео у BBC?

Користуватися чи Інстаграмом, чи ні – кожен вирішує сам. Або суспільство робить вибір за Вас. Але, в будь-якому випадку, тепер Ви знаєте, що таке Instagram і навіщо він потрібен.

Інстаграм є соціальною мережею, яка дозволяє активним користувачам заробляти гроші, причому варіантів тут доволі багато: 

 

– заробляти на підписниках;

– заробляти на рекламі;

– заробляти шляхом співпраці з різноманітними компаніями;

– заробляти на торгівлі.

 

Частіше за все заробіток в даній соціальній мережі на пряму пов’язаний зі збільшенням кількості підписників і чим їх більше, тим солідніші гонорари власника аккаунту. Правда потрібно усвідомлювати, що мова йде не про сотні і навіть не про тисячі підписників, для отриманя хорошого прибутку від Інстаграм необхідно мати сотні тисяч. 

 

Досягнути такої кількості не просто, але ніхто не каже що це неможливо, просто необхідно для цього працювати, причому працювати багато і плідно. Також для досягнення такої мети необхідно розробити план та слідувати наміченій меті, без цього ви отримаєте поразку.