Gorenje d.d. була створена понад півстоліття тому – в далекому 1950 році. Тоді це була фабрика з виробництва плит на твердому паливі. Пізніше з розвитком технологій компанія придбала більш оригінальний смак до питань створення продукції. Йдеться про значне розширення асортименту. Це були:
- холодильники;
- пральні машини;
- кухонні меблі;
- посудомийні машини;
- мала побутова техніка;
- водонагрівачі та інше.
У своїй діяльності словенська компанія завжди брала орієнтир на масового споживача з дуже посередніми фінансовими можливостями. При цьому не забувала про те, що дизайн вирішує багато, для чого були залучені кращі фахівці з усієї Європи.
Офіційно випуск холодильників стартував в 1968 році. Тоді рішення займатися компресорною технікою дозріло на попелиці маркетингових досліджень ринку. Тобто корпорація до питань запуску нової продукції підійшла з наукової сторони. При цьому перші холодильні та морозильні камери проводилися з чітким орієнтиром на:
- довговічність;
- зниження енерговитратності;
- продуктивність;
- ремонтопридатність;
- простоти експлуатації.
І в наші дні холодильники Gorenje наділений такими ж рисами. Хоча сучасні моделі відрізняє більше практичний і інтелектуальний аспект. Це досконалі конструкції з низьким споживанням електроенергії, простою системою заморозки продуктів і виробів, які не потребують регулярного розморожування.
Якісні характеристики визначаються репутацією виробника. Йдеться про створення моделей з довговічними в роботі компресорами і стійкою до перепадів напруги електронікою, а також про функціональне наповнення. Адже важливий не стільки обсяг самого холодильника, яка кількість полиць і їх розташування. Хоча сучасні господині цікавляться і іншими відділеннями, що дозволяють організувати розкладку продуктів.
З 1967 року компанія відкрила службу сервісного обслуговування. Сьогодні подібне представництво є в кожній країні, де продається продукція Gorenje d.d. Саме з цієї причини побоюватися за неможливість ремонту побутової техніки не доводиться. Є сенс довірити цю справу професіоналам. І саме такий підхід до вибору гарантує, що авторитетність пристрою в очах потенційних покупців буде рости. Це перевірений маркетинговий хід.
Вибирають холодильники і за розміром. Це обумовлено досить обмеженим простором для його установки в житло. Колір також важливий. Зробити правильну покупку допоможе досвідчений продавець.