Аналітики з компанії ICD підвели підсумки продажів спортивних браслетів на території Китаю, де подібні наручні гаджети користуються величезною популярністю, можливо, через чисельність населення країни з більш ніж 1 млрд осіб, що проживають на її території. Як показали дані, отримані за період з липня по вересень 2018 року, цілих 4,193 млн проданих спортивних браслетів були випущені компанією Xiaomi, тобто мова йде про її новинку в особі Mi Band 3, яка стала доступна для покупки в першій половині червня.

За рахунок подібних продажів в даний час китайська корпорація Xiaomi має 28,9% від всього ринку спортивних браслетів, нехай і лише на території Китаю. На другому місці по продажах йдуть трекери від Huawei, в тому числі такі під дочірнім брендом Honor. Їх за тримісячний період часу продали тиражем в 1,549 млн штук, в результаті чого компанії вдалося закріпити за собою 11% від всього ринку. Не можна не помітити, що рік тому у даного виробника була точно така ж частка ринку, тобто за рік його продукція не стала популярнішою, нехай її продажу і збільшилися на 200 тисяч штук.

На третій позиції за популярністю спортивних браслетів виявилася китайська компанія BBK Electronics, про яку напевно чули лише одиниці. Весь секрет у тому, що цій корпорації належать бренди Vivo, Oppo, OnePlus і ще кілька, під якими вона активно випускає на ринок свої фірмові гаджети. Їй за тримісячний період вдалося реалізувати 1,323 млн браслетів, завдяки чому частка належить їй ринку досягла 10,6%. Також до першої п’ятірки потрапили бренди Qihoo 360 і Wuzhou Wireless, продукція яких доступна тільки китайською мовою. З усього цього випливає, Xiaomi Mi Band 3 убив всіх конкурентів наповал, обійшовши їх з продажу більш ніж в три рази. Уже в 2019 році на ринок вийдуть нові спортивні браслети, в результаті чого баланс сил може сильно змінитися.

Джерело: akket.com

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.


Загрузка...