Про такий предмет особистої гігієни, як туалетний папір, який по праву можна віднести до стратегічно важливих, говорити голосно вважається непристойним, не кажучи вже про історію його появи.

Туалетний папір – один з найбільш затребуваних предметів гігієни в офісі. Підібравши папір хорошої якості, ви забезпечите колегам і клієнтам необхідний рівень комфорту і одночасно зменшите обсяг споживання, придбати туалетний папір можна тут http://moskva.all.biz/tualetnaya-bumaga-bgg1056592. Отже, якісні характеристики туалетного паперу:

– Сировина. Матеріал, з якого виготовляють папір, буває 2 видів: макулатура, тобто вдруге перероблена сировина, буде менш мягкий на дотик папір, і целюлоза – більш приємний на дотик і зовнішній вигляд.
– Перфорація. Розподіл паперової стрічки на аркуші забезпечує більш зручний відбір папери;
– Кількість шарів. В першу чергу вирішіть для себе, наскільки щільний вам потрібен папір – одно-, дво-, тришаровий. Пам’ятайте – чим більше шарів, тим вище щільність і менше витрата.
– Довжина рулону. Ця характеристика теж з області співвідношення ціни-якості знаходиться в прямій залежності від шаровості паперу. Чим більше складань, тим менший рулон по довжині, зате витрата паперу економічніша.
– Діаметр рулону. Цей параметр також характеризує обєм паперу. Зверніть увагу на цей показник, коли будете вибирати чергову партію паперу: в міні-держателі не ввійдуть рулони збільшеної місткості. Уточнити сумісність можна по цифрах на упаковці.
– Кольоровість / малюнок. Цей показник з області естетики: комусь подобається папір з малюнком, комусь кольоровий, а треті вважають за краще стандартний білий колір.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.


Загрузка...