Один з найпопопулярніших пісенних конкурсів Європи стає ближчим до людей з вадами слуху. Спеціально для них пісня «Time» групи O.Тorvald була перекладена на мову жестів.

Знаменитий пісенний конкурс Європи – це дійсно значна подія. Подія, що завжди є святом емоцій для сотень мільйонів глядачів по всьому світу, але не для людей з вадами слуху.

Суспільство здатне змінити цю ситуацію.  В Україні одним з перших кроків для змін стала ідея соціальної ініціативи агентства Saatchi&Saatchi – створити ролик, де пісня «Time», представників на пісенному конкурсі від України -гурту O.Тorvald, була б повністю виконана міжнародною мовою жестів. Ідея знайшла резонанс та швидко перетворилася зі слів у презентації в цілу команду небайдужих людей, що зібралися та втілили її у життя.

Від самого початку проект підтримувало і надихало Українське товариство глухих (УТОГ). Завдяки УТОГ був знайдений талановитий не чуючий актор Iгор Малік, а партнеркою головного героя у відео стала неймовірно чуйна Ніка Прохорчук, волонтер та акторка, що раніше вже записувала пісні мовою жестів.

Втілення проекту на знімальному майданчику та в студії стало можливим завдяки професійній роботі: режисера Володимира Журавкіна, оператора Сергій Моргунова, командам 23\32 films та WizardPost.

У найвідповідальніший момент до соціальної ініціативи приєдналася Укрпошта. Адже зміни, що відбуваються з національним оператором та нова платформа «Здатні дивувати», були близькими до головної ідеї проекту: емоції повинні бути доставлені всім.

Незважаючи на те, що виконання пісні мовою жестів  в рамках пісенного конкурсу, поки що непоширене явище, вся команда проекту вірить, що ініціатива буде підтримана багатьма і пісень в такому виконанні буде набагато більше. Не лише в Україні, але й за її межами. Адже в світі нараховується 70 мільйонів людей з вадами слуху.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.


Загрузка...