Геній рекламного бізнесу. Працював з такими компаніями, як Toyota, British Airways, Nivea, Trust House Forte, Alexon Group, Fuji. Безліч легендарних рекламних кампаній і слоганів з’явилося на світ завдяки Полу Ардену. Він також є автором кількох книг про рекламу і мотивації, серед яких «Важливо не те, хто ти є, а те, ким ти хочеш стати».Ось деякі витяги з книги «Важливо не те, хто ти є, а те, ким ти хочеш стати»:

1. Ви можете досягти недосяжного.

Запам’ятайте: ви станете тим, ким захочете самі. Саме амбіції, а не талант дадуть вам набагато більший результат. Для початку підійміть планку. Знайдіть роботу в кращій компанії у своїй галузі, постарайтеся зробити крок на пару сходинок вище. Втілюйте свої мрії в життя. Адже, як співав один переможець «Євробачення», неможливе можливо. Вікторія Бекхем хотіла бути відомою, як Persil. Вона хотіла, щоб її ім’я стало світовим брендом. І вона домоглася свого.

2. Не шукайте похвали. Шукайте критику.

Ми чуємо те, що хочемо почути. І, звичайно ж, нам приємніше слухати похвалу, ніж критику. У цьому наша помилка. Якщо ваша робота не ідеальна (а це так), краще запитайте: «Що тут не так? Що тут можна поліпшити?». І, можливо, тоді ви отримаєте корисні поради, як зробити краще.

3. Звинувачуйте себе.

Якщо щось пішло не так, звинувачуйте лише себе. Навіть якщо це спільний проект, несіть повну відповідальність за свою роботу. Не потрібно шукати виправдань на кшталт «Технічне завдання жахливо», «Мені потрібен партнер краще», «Не вистачило коштів» і так далі. Відповідальність за провал несете ви, адже у вас була можливість все виправити.

4. Не чекайте іншого зручного випадку. Використовуйте наявні можливості.

Дуже рідко нам випадають ідеальні умови роботи і ідеальні завдання. Найчастіше ви думаєте, що завдання – це нудьга смертна, його потрібно просто доробити і забути. Але ні, насправді це і є той самий проект, якого ви так довго чекали. Той самий проект, який дозволить вам показати все, на що ви здатні.

5. Не давайте порожніх обіцянок.

Не варто обіцяти іншим, що ви згорнете гори, якщо ви цього зробити не можете. Виходячи з першого пункту, собі навіть потрібно обіцяти, а от іншим не варто. Вам можуть нічого не сказати, але довіру ви втратите. Признавайтесь в проблемах, з якими ви стикаєтеся. Шукайте вихід, пропонуйте варіанти вирішення проблеми і вирішуйте її.

6. Не помиляється той, хто нічого не робить.

У всіх 200 лампочках, які не працювали, було щось, що я врахував у наступній спробі. Томас Едісон

Практично всі успіхи і відкриття були досягнуті методом проб і помилок. А іноді помилки є успіхом. Не бійтеся помилятися. Головне, правильно робіть висновки зі своїх і чужих промахів.

7. Шукайте натхнення в несподіваних джерелах.

Запитайте рекламщика про те, хто робив рекламу Volkswagen в 1989 році, і він відповість вірно. Запитайте, хто керує Великим театром, і він опиниться в глухому куті. Вся справа в тому, що рекламщики варяться у своєму професійному середовищі і з реклами же черпають нові ідеї. Якщо ви хочете бути оригінальним, шукайте натхнення в несподіваних джерелах.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.


Загрузка...